Jackhammer

Wat een schitterend ding zeg, die effecten lijken op film echt huge. Op de verlanglijst maar weer!

Ziet er zeer goed uit. Dit doet het heel goed in je straat denk ik zo. Hoop op mooie actieprijs van 100 euro. Omdat die laatste cake wat spreiding heeft maakt het wel indrukwekkend. Hele lucht vol.

Deze ziet er inderdaad goed uit, goede tails, en de chrysantiumn ziet er ook goed uitgewerkt uit. Weer een erbij op het wenslijstje :)

Erg dikke box! Echter weerhoud de prijs mij ervan. Zoals eerder genoemd voor 100 euro zou ik hem meenemen.

Vind het toch wel een gepromoveerde transbomber

Erg dikke box! Echter weerhoud de prijs mij ervan. Zoals eerder genoemd voor 100 euro zou ik hem meenemen.

Vind het toch wel een gepromoveerde transbomber

Ik vind de voorverkoopprijs eigenlijk helemaal niet zo gek hoor. Zeker als je aangeeft dat het een gepromoveerde versie van de transbomber is, is de prijs voor een compound box van deze klasse gewoon netjes. Blijft natuurlijk wel een klap geld.

Ik vind de voorverkoopprijs eigenlijk helemaal niet zo gek hoor. Zeker als je aangeeft dat het een gepromoveerde versie van de transbomber is, is de prijs voor een compound box van deze klasse gewoon netjes. Blijft natuurlijk wel een klap geld.

Bijna het dubbele als een Transbomber, zit alleen een extra waaier in en compound. Echter heeft de transbomber het rubro doorlont systeem waardoor die ook soort van compound is.

Wat een prachtige box op film! Mooie timing ook bij de eerste cake. Eerst volop genieten van de kleuren, dan pas de crackling en dan pas het volgende schot en dit zonder dat deze rustige tempo saai word. Die spektakel die daarna volgt, met op het eind een (bijna) all at once waaier, geweldig!! Mocht dit inderdaad productie zijn en ook zo in de straat presteren dan heeft wolff een fantastische compoundbox op de markt weten te brengen.

Bijna het dubbele als een Transbomber, zit alleen een extra waaier in en compound. Echter heeft de transbomber het rubro doorlont systeem waardoor die ook soort van compound is.

Bijna het dubbele ben ik niet met je eens. Ik weet dat hij wel voor de helft van de adviesprijs te krijgen is, maar op basis van adviesprijzen is deze zelfs voordeliger. 149 vs. 139...

Bijna het dubbele ben ik niet met je eens. Ik weet dat hij wel voor de helft van de adviesprijs te krijgen is, maar op basis van adviesprijzen is deze zelfs voordeliger. 149 vs. 139...

Laten we dan hopen dat deze ook voor een 10tje goedkoper te krijgen is als aanbiedingsprijs;)

Als je van krakel houd, dan zit je bij deze bak zeker goed. En ik ben gek op crackling, dus hij staat bij deze op mijn lijstje :)

Precies dat. de Transbomber is misschien in een freakactie goedkoper te verkrijgen, maar dat zal deze box ook zijn. Deze box is qua uitwerking ook echt wel een klasse hoger, veel voller en sierlijker. Buiten dat zitten hier ook verschillende shapes in en het is compound, dus ik vind de prijs juist erg netjes!

die laatste salvo die hij dan gespreid schiet is echt goed, zie dat nog liever dan dat ze allemaal in I shape op elkaar worden geschoten a la transbomber.

Back
Bovenaan