Ik heb sinterklaas gevraagd of hij dit stoute jongetje mee terug naar spanje wil nemen!
Een zak in de zak stoppen zeg maar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb sinterklaas gevraagd of hij dit stoute jongetje mee terug naar spanje wil nemen!
Update;
Dinsdag wordt ik geïnterviewd voor Radio 1 vandaag. Zij besteden aandacht aan vuurwerk in Enschede en in het bijzonder G1000 burgerbesluit. Toen ik hoorde dat zij onze vriend Ronald wilden spreken, heb ik mezelf ook maar aangeboden; met een interview als gevolg.
Betreft een opgenomen interview waar ik de positieve kanten van G1000 belicht, wat uit het liefhebber aspect spreek en waarschijnlijk ook nog wat over de Vuurwerk Federatie kan noemen. Ik zal wat punten opschrijven, want we moeten Ronald natuurlijk wel kapot maken
Conclusie; ik ben tevreden, ga er een mooi en positief interview van maken en ik ben erg blij dat ik hier ook onderdeel van word op deze manier.
Zojuist ruim een uur gesproken met iemand van radio 1! Was erg succesvol, ik heb alle mooie kanten van de vuurwerk hobby verteld, een beeld gegeven van de liefhebbers en mijn mening gegeven over vuurwerk vrije zones en natuurlijk het succes van G1000. In de winkel van Boensma vuurwerk ook nog even met de eigenaar gesproken, die natuurlijk ook aan onze kant staat.
En nu het meest bijzondere; onze vriend Ronald heeft afgezegd voor zijn interview. Zij gaat dus nu op zoek naar nieuwe mensen die voor een vuurwerkverbod zijn. Of ik nog wat mensen wist... Natuurlijk kende ik helemaal niemand
Interview wordt in elkaar gemonteerd en volgende week een keer uitgezonden. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Het wordt sws een positief verhaal, heb niets negatiefs gezegd hahaha. Ook de Federatie komt wss nog even voorbij![]()
Interview wordt in elkaar gemonteerd en volgende week een keer uitgezonden. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Het wordt sws een positief verhaal, heb niets negatiefs gezegd hahaha. Ook de Federatie komt wss nog even voorbij![]()
@Koala: waarom heeft die Ronald afgezegd, weet je dat?
Koala, al enig idee wanneer het op de radio is? Ben wel benieuwd eigenlijkVooral hoe Radio 1 er tegenaan kijkt.