Crazy Ghost

Dit was echt een verrassende cake! Met van alles wat; Leuke aparte fluiters in het begin, goede goudboeketten, super uitgewerkte 3 traps fluiters, fish effect en een dikke crackling finale. Toppertje voor dat geld!

Deze deed me enigszins aan Marijn/Witte vuurwerk denken!

Nogmaals gezien, een erg leuke cake. De fluiters in het begin hebben een zeer leuke klank en de 3 trap fluiters komen erg hoog!

Ik was gister ook in Lopik. Best wel een geinige cake. Fluiters zijn goed ! Alleen mis ik het fish effect. Ik dacht gister misschien heb ik me verward met een andere cake maar het was toch deze...

Leuke cake door zijn fluiters, van mij mogen ze die drie traps fluiters in een aparte cake stoppen :)

Mensen deze nog gehad het afgelopen jaar en ervaring met deze leuke cake?

Afgelopen jaar niet zelf gehad, maar wel meerdere malen gezien tijdens de demo's in december. Ik vind dit echt een geweldige cake, maar helaas was toen het budget op. Dit jaar komt de Crazy Ghost dan ook zeker in de collectie. Ik vind met name de rauwe fluiters in het begin erg leuk. Dit type fluit zien we niet (zoveel) in Nederland. Maar ook de 3-traps fluit is erg goed en gaat behoorlijk hoog. Daar mag Wolff per effect best een nieuwe cake van maken!

Ik vond hem niet bepaald geweldig, lijkt niet zo goed als op de demo's.
Zou hem niet weer kopen.

Misschien dat hij door de wind niet helemaal tot zijn recht komt?

Het is een leuke combinatie van effecten, maar mist dan ook weer net dat WOW-effect. Leuk om te zien maar misschien minder leuk om er €20,- aan uit te geven. Net iets te kort en te laf misschien.

Zie liever dat ze de drie-traps fluiten en de rauwe fluiten weer terug brengen in een afzonderlijke cake of compound.

Blijft een geweldig artikel wat me heel sterk aan Marijn vuurwerk doet denken. Met die leuke fluiters en diversiteit in zo'n klein potje.

Back
Bovenaan