Jaarwisseling 2020 - 2021. Duitsland en Nederland, de fik er in met sirenes!

Heerlijk man, verboten verboten.

Het was de lijpste jaarwisseling ooit.

Ben je soms algehele onthouder? Gun me deze nacht!

Leef!

2020 was zo een naar jaar laten we het ver achter ons laten.

Als de boze geesten nu niet weg zijn?

Genieten van je berichten uit emotie en waarschijnlijk de nodige biertjes.
Ik heb ook genoten vanavond. Fuck dat verbod, vanavond is duidelijk geworden dat vuurwerk leeft in Nederland!
Laat de polls lekker links liggen, laat alle onzin in de media aan je voorbij gaan en geniet ervan!

Wij hebben ook in Duitsland gezeten, echter hebben wij wel empathie getoond voor de lokale inwoners. Was deze benadering de benadering van het leukste oud en nieuw ooit? Nee, zeer zeker niet. Willen wij ons profileren als de Nederlanders die zich gedragen als personen die schijt hebben tegenover de "oorspronkelijke" Duitse inwoner? Nee, zeer zeker niet. Hebben we al met al, waar ik het zo tussen de regels door lees, ons als voorbeeldige Nederlanders gedragen? Ja, 100%. Wij zijn om 00:00 geëindigd in Winterswijk en hebben daar een geweldig 00:00 moment beleefd.

Klopt je hebt nog best moeite om een prive grond te vinden. Wij hadden toestemming van de boer zijn vrouw. Maar Zonder corona heb je die privé grond ook niet perse nodig!

Klopt je hebt nog best moeite om een prive grond te vinden. Wij hadden toestemming van de boer zijn vrouw. Maar Zonder corona heb je die privé grond ook niet perse nodig!

Wees er blij mee, Sirens. Wij, o.a vuurwerkkoning, zijn meerdere keren weg gestuurd. Toen we eenmaal een redelijke plek hadden gevonden, stond ik daar in ieder geval met redelijk veel spanning. Echt genieten van de Funke blokken zat er dan ook niet in.

Lekker man, mooi om te lezen dat je het goed naar je zin hebt gehad en ben benieuwd naar de beelden.
Ook smakelijk gelachen om de berichten na 03:00. Ben blij dat ik de weg naar het forum dan niet meer weet te vinden :D.

Dat is een goeie beuker!

(Theater vuurwerk als ik het goed begrepen heb. Met Duitse liefhebber vergunning.)

Laatst bewerkt:
Acatenango nog een acatenango en golden age super compound.

Golden age schoot veel hoger dan verwacht?

Goeie combi Sirens! Beetje brak nog? Vond je emotionele episteltje vannacht echt fantastisch. Als de drank vloeit komt de ware aard naar boven! Haha

Kinderen en dronkaards spreken de waarheid.

Ik snap echt niet hoe de golden age na een paar jaar in verwarmde opslag zoveel hoger schiet. Serieus ongeveer de dubbele hoogte? Is dat een productie fout? Afgelopen jaren stond je met de crackling finale wolken crackling te happen. Zelfde batch.

In aanloop naar de jaarwisseling werd er in de buurt al veel meer afgestoken als voorgaande jaren.

Tijdens kerst, cat1 avondje ging de hele avond veel sier spul de lucht in.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan