I've got the power

Wat een leuk geweldig blok zeg! :) Hoog tempo, beste uitwerkingen, 100 schoten. Wat wil een mens nog meer? En dat allemaal uit zo een relatief klein blokje, echt van genoten. Straks zijn broertje de Tropical Night nog schieten :D
Denk zelfs voor de low-budget freaks dat dit wel een leuke cake kan zijn om twaalf uur :wink:

Volgend jaar in veelvoud in de collectie.
Om heel eerlijk te zijn de beste cakes van het jaar!
Knap wat er uitgeknald wordt bij deze 100 shots bakkies!

Was inderdaad een topper van een blokje, erg van genoten. Hier mogen ze er nog wel een paar van uitbrengen.

Mensen hier doe je geen miskoop aan. Echt supergaaf vooravond bakje met een heerlijk tempo. Burst is echet goed te noemen voor zo'n cake. Tegelijk met de tropical night geschoten. Morgen kijken of ik een filmpje kan uploaden

Die kunnen met z'n tweeen best in een 00.00 uur show volgens mij. Heb je gewoon een Detonation Box. Vier van deze als afsluiter van je show, met fluit-en knalcakes ter ondersteuning. Man, wat een chaos heb je dan.

Zo dat ziet er echt goed uit voor dat kaliber! Hoe krijgen ze het voor elkaar joh... en dan voor de prijs waar je ze voor kon krijgen bij Bredavuurwerk. Lijk me leuk om deze met de andere versie tegelijk te schieten zoals op bovenstaande filmpje. Lekker rammen voor relatief weinig geld.

Beide 100 schots blokjes hebben mij positief verrast.
Wat is dat toch heerlijk, lekker door rammen met zo'n klein kaliber.
Maar juist de uitwerking uit dat kleine kaliber (0,7" / 18mm) viel mij alles mee.

Heb ze bewust beide los af gestoken, maar deze komen volgend jaar zeker weten terug in diverse projectjes. Toppertjes!

Voor dat geld heb je een prachtige cake in huis met leuke effecten, rap tempo en een lange duur.
Ook weer een toppertje van Pangu!!

Hoe kunnen deze cakes zo goed zijn? ik had ze niet gezien afgelopen jaar, maar deze gaat er komen. Zulke effecten persen uit zoveel gram. Gaaf hoor. Als je hier 2 van naast elkaar zet heb je een goed gevulde lucht.

greetzzz

Het klinkt een beetje gek maar ik geloof eigenlijk niet dat hier maar 500 gram in zit... Wat een topper!

Back
Bovenaan