I've got the power

Had er van ieders 2 in voorbestelling voor mijn finale, ik denk dat ik alles kan gaan veranderen nu.

Als hij fysiek aanwezig was ten tijde van bestellen, zou je hem gewoon moeten krijgen toch?
Ik heb in het verleden ook wel anders meegemaakt, beste neem je dus even contact op met de winkel.

Als hij fysiek aanwezig was ten tijde van bestellen, zou je hem gewoon moeten krijgen toch?
Ik heb in het verleden ook wel anders meegemaakt, beste neem je dus even contact op met de winkel.

Nope, hebben ze voor mij besteld en aangezien hij nu van de site is vrees ik het ergste. Ik ga een mail sturen naar de winkel

Ik ben echt zo benieuwd naar deze cake , ik heb er puur op de reacties op het forum een paar aangeschaft :)

Laatst bewerkt:
Iemand die mij kan bevestigen dat de rode lont de hoofdlont is? Heb hem iets te snel open gemaakt.

Heb echt staan kijken wat eruit dit doosje kwam. Was ondanks de verhalen hier toch van onder de indruk, dat ze dit uit 500 gram en 100 shots kunnen halen. Pure klasse, ga zo door Pangu!

Eerder gelezen dat deze cakes niet leverbaar waren vanwege te weinig interesse bij de dealers. Kan het me niet voorstellen en je zou eerder denken dat ze bang zijn voor afkeur. Mochten ze er dit jaar weer bij zijn dan neem ik meerdere kartonnen:D.

cakes zijn inderdaad niet geproduceerd omdat de intresse vanuit winkeliers niet voldoende was.
er moet een minimum van bijv 3000 karton geproduceerd worden, als de winkeliers aan het begin van het jaar er dan maar 500 willen hebben blijf je als leverancier met 2500 over...

Wat een topcake was dit weer zeg! In 2017 een gehad en die beviel al zeer goed, dus dit jaar ook weer eentje besteld. Blijft zo een fijne cake die lekker snel meerdere effecten er uit ramt. En ook ik zou graag zien dat deze dit jaar wel weer wordt geproduceerd. :)

cakes zijn inderdaad niet geproduceerd omdat de intresse vanuit winkeliers niet voldoende was.
er moet een minimum van bijv 3000 karton geproduceerd worden, als de winkeliers aan het begin van het jaar er dan maar 500 willen hebben blijf je als leverancier met 2500 over...

Wij als forum leden kunnen er genoeg afnemen lijkt mij. Zou er graag 3 kartonnen van willen hebben.

Dan snap ik die winkeliers niet. Dit is gouden handel.

Back
Bovenaan