I've got the power

Dit artikel (en ook the tropical night) was bij veel freaks zelfs een grote onbekende.
Pas na jaarwisseling 2017/2018 kreeg deze bekendheid door posts hier en door filmpjes.

Dat kwam natuurlijk ook wel een beetje doordat pas eind november 2017, bekend was dat deze naar Nederland gingen komen. En aangezien de meeste freaks dan al ver klaar zijn met bestellen. :wink:
Ik weet nog wel dat ze in Breda toen ineens verschenen, en ik ze allebei MOEST hebben... Nog even de laatste centen onder de bank vandaan getoverd, en hatsikidee! :D

Vooral voor het geld. Bij de concurrent vragen ze €60,- voor een 100sh 20mm blokje ( Tristar ). Rubro heeft ook wel leuke 20mm bakjes. En Pangu komt dit jaar met een 20mm compound!

Gelukkig heb ik er nog 2 bemachtigd, top blokje.
Evo komt dit jaar ook met een 100sh 20mm bakje eens kijken hoe die presteert.

Ben benieuwd of hier een opvolger van komt nu pangu een nieuwe weg in geslagen heeft. Het waren fijne blokken. Blij deze gehad te hebben samen met zijn tropische zusje.

Wij hadden deze ook in de straat afgelopen jaarwisseling. Voor het geld is het natuurlijk een heel goed blok. Maar het is mijn smaak niet echt.

Bewust nog een van bewaard in 2018. En was weer geweldig voor die 20 mm. Lekker in hoog tempo de lucht vol rammen. :D
Ik meen dat koning deze nog had gefilmd 's avonds, dus de film komt vast nog wel. :p

Blijft een gave cake, onvoorstelbaar hoe dit uit 500 gram komt. Enige dat hierbij in de buurt komt is de Santiago Masters van Magnum tegenwoordig; verder komen 100shots 500grams cakes toch vaak tekort.

Dit was cker een topper, had er destijds 2. Echt een rambakkie voor 25 euries.
De variant 'tropic Night' geloof ik was ook prima

Back
Bovenaan