It's Mine

Vanavond weer gezien, wat blijft het toch een prachtige cake!
Meteen een goede test qua kleuren met een nieuwe camera:

Hele heldere kleuren. Zeker het overwegen waard dit jaar.
Welke camera gebruik je als ik vragen mag? Echt top kwaliteit.

Deze cake leent zich er ook perfect voor natuurlijk, maar ben tevreden over de kleuren voor een eerste keer proberen, ook bij andere films met minder heldere kleuren. :) Het is een Panasonic HC-VX870.

Deze cake leent zich er ook perfect voor natuurlijk, maar ben tevreden over de kleuren voor een eerste keer proberen, ook bij andere films met minder heldere kleuren. :) Het is een Panasonic HC-VX870.

Mooi ding hoor. Als ik het zo zie is het de investering wel waard. En 4K is ook gewoon ook awesome natuurlijk :D
Ik ga hopen op meer filmpjes van jou kant!

Iemand deze nog gehad afgelopen jaarwisseling? Wil toch wel heel graag een goede waaier tail color cake hebben maar twijfel..

Deze nog mee mogen maken. Ik had hem zelf niet gekocht omdat hij niet in het assortiment zat hier. Via de website van Zena Vuurwerk kon ik hem wel aanschaffen maar alleen voor de volle prijs, dat vond ik hem niet waard.

Wat een prachtige waaier blijft dit. Vorig jaar had ik er twee. Prachtige heldere kleuren, prima constant tempo. Blijft een topper in mijn ogen!

Deze dit jaar gehad en vond hem erg goed! Mooie heldere kleuren en het tempo was ook goed.

Hierbij de film:

Laatst bewerkt:
De It's Mine zat in 2015 voor het laatst in het ZENA NL assortiment. Vorig jaar hadden sommige winkels nog wat restvoorraad maar ga er maar vanuit dat deze in NL niet meer te krijgen is. Misschien inderdaad nog als Sensation te krijgen bij ZENA BE?

Back
Bovenaan