Italie: shows

In Italie vieren ze ook Carnaval
En daar hoort natuurlijk vuurwerk bij
Een korte show, een kleurrijk en bont geheel

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Goed, laat ik dan ook maar wat bijdragen. dit keer een show van Di Candia.. Eentje die Pirico wel kan waarderen:

Burgio 2011 - Di Candia -

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Enjoy :)

Burgio en Lucca Sicula;

Ik ben hier niet geweest, maar heb wel heel erg naar het beeld materiaal uitgekeken!

Burgio; voorgaande jaren 2 shows van Di Candia en Vaccalluzzo. Dit jaar één grote show. De show is neergezet door Di Candia met techniche ondersteuning van Vaccalluzzo, welke is te zien aan de steppers met de single-shots.
Op de bovenstaande film is de Apertura van deze show niet te zien, maar deze is in een razend tempo uitgevoerd!
Hier nog een link van deze show met de eerste steppers: http://www.youtube.com/watch?v=KjN9X_RzXCI&feature=player_embedded#at=86
Kwaliteit is niet geweldig maar goed.

Weer een typische Di Candia show met hun welbekende super Farfalles, en meerslagen die maar blijven doorgaan!
Op diverse Italiaanse fora is met gemengde gevoelens gereageerd.
Zo wordt La Rosa door fans als een ware god vereerd, en wordt Vaccalluzzo bij het grof vuil gezet:sad:
Goed, er zijn in Burgio een aantal fouten gemaakt, controbomba's die op de grond explodeerden, single-shots die niet helemaal lekker liepen, enz.
Ook de harde wind heeft hier beslist geen goed aan gedaan, de stepperwaaiers kregen hierdoor een warrig gezicht.

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van La Rosa, maar in Lucca Sicula hebben ze in mijn ogen een betere show neergezet dan Vaccalluzzo. Ook bij La Rosa ging niet alles volgens het boekje en explodeerden er ook een aantal controbomba's op de grond. De shows van La Rosa worden gekenmerkt door veel materiaal van Yung Feng - klasse materiaal overigens - en een voor mij overdosis aan Popping-Flowers! Deze keer hebben ze ook weer eens bij Gerardo Scudo lopen winkelen, te zien aan de 2e Bomba da Tiro ( Bomba Regina, eigen vinding van Scudo ) en de grote spherische shells die werden afgeschoten.
Maar showtechnisch wel keurig geschoten!!:)

En dan Vaccalluzzo....voor mij eigenlijk ook niet zo geweldig.:cry:
Duidelijk is te zien dat er samenwerking was met Di Candia, opzich niets mis mee, maar in single-effects is Vaccalluzzo in mijn ogen onverbeterlijk!
Hier heb ik weinig van gezien. Wel veel peony's van Di Candia, en die vind ik nou niet zo geweldig. Ook is er veel materiaal verschoten van Jorge, in mijn ogen teveel!!
Vaccalluzzo staat bekend om hun magische shows met hun eigen fantastische materiaal! Ik vond hun show dan ook rommelig en goedkoop overkomen.

Ben benieuwd wie hier nog naartoe is geweest, en wat is jullie ervaring?

Laatst bewerkt:
Van de beelden die gezien heb, heb ik wel genoten van de shows. Wat mij vooral opviel was inderdaad de nogal harde wind. Soms was het echt letterlijk rennen voor je leven voor de neerstortende sterren regen.

dit is met name goed te zien op deze beelden:

+ YouTube Video

wat ik zelf heel mooi vond was de show van Di Candia met hun hele mooie stepperbeelden.. En dan die opening .. het leek wel een wereldkampioenschap hoe kan ik zo veel en zo snel mogelijk stepperen. Het moest op kennelijk.

maar ook La Rosa kon mij erg boeien!

Back
Bovenaan