Is jouw kerstboom echt of nep?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon een echte, niets zo mooi om er samen 1 uit te zoeken. De geur en het niet perfecte van een boom maken het voor mij dat we een echte nemen. Heerlijk om hem weer op te kunnen zetten.

Na jarenlang geen kerstboom gehad te hebben (geen ruimte voor) vorig jaar toch besloten een kerstboom te halen. Wel een neppe (180cm). Mooi met 50 procent korting kunnen kopen midden december. Heeft vorig jaar dus niet al te lang gestaan. Dit jaar gaat hij zeer zeker al lekker vroeg op. Moet toch de gemiste tijd van vorig jaar inhalen.

Dit jaar komt er voor het eerst in 25 jaar een echte boom, die we op het balkon gaan zetten met lampjes en kerstballen. (wel goed vastgezet want ik zit 7 hoog met uitzicht op zuidwest..een windrijke richting zeg maar!)

Ik weet niet beter dan dat er hier thuis een nepperd staat. Sinds vier jaar ook een 2e neppert voorzien van poedersneeuw erbij gekomen. Eigenlijk gewoon vanuit praktisch opzicht een neppe boom.

Sinds een paar jaar een neppert en t bevalt me prima eigenlijk. Enige wat je mist is de geur maar verder prima.

wat een kutsmoesjes allemaal:D

Het is allemaal niet zo moeilijk als jullie denken met je plastic nep boom.

Ik zal het 1 keer uitleggen. Let op:

Je rijd na de kwekert.
Je zoekt een boom uit.
Je laat er een gat onder in de stam boren voor de easyfix standaard(die elke GOEDE kerstbomenverkoper verkoopt!)
De verkopert doet hem voor jou in een netje(wel zo netjes :angel:)
je laait hem in je auto(zonder zooi in je auto want de boom zit in het netje!(heel netjes:thumbup:)
Je komt thuis haalt de easyfixstandaard uit de verpakking en slaat hem onder de stam met de pin in het gaatje.
Zet de boom neer(staat altijd recht want bij de kerstbomenverkopert is het gat er ingeboord met de easyfix boor)
Liter water in de waterdichte easyfixstandaard!
Lampies en ballen slingers erin en klaar!
Na kerst pleur je die boom naar buiten. Draai de standaard eraf en klaar!

:kerst::kerst:

Laatst bewerkt:
Heb mijn foto van de kerstboom al gedeeld in het daarvoor bestemde topic.

Maar kan vertellen dat het een neppe boom is. Zover ik me kan herinneren althans.

De meest simpele reden daarvoor was financiële problemen in combinatie met het wonen in een flat.

En geen spijt gehad van mijn aankoop, want de boom die ik nu heb, is nog steeds perfect :)

Vorig jaar een echte, dankzij vuurwerkcrew! Mooie boom, eindelijk weer eens überhaupt een kerstboom in huis. Was 3 jaar boomloos. Dit jaar zal het waarschijnlijk weer een echte worden, denk dat ik hem gewoon thuis laat bezorgen. Was prima ervaring!

Altijd een echte.
Meestal rond 6 december met een steekwagentje naar de kweker aan het begin van de wijk en dan met de boom op t wagentje weer terug.

Altijd een echte! een neppert komt er hier niet in. :devil: Simpelweg omdat ik ze niet mooi vind en ik vind de geur van een echte heerlijk. De enige nepbomen die er nog een beetje uitzien kosten een godsvermogen, van dat geld kan ik ook 20 jaar echte bomen kopen en zolang gaat de neppe niet eens mee.

En zoals genoemd, schaf easyfix aan. boompie altijd recht staan en staat een maand zonder al te veel naaldverlies :thumbup:

Niets zo mooi als je eigen boom uitzoeken.

kerstboom_kopen_2018.jpg

kerstboom_kopen_2018_3.jpg

kerstboom_kopen_2018_2.jpg

Heb een echte en een neppert de echte laten we groeien een jaar lang, dan komt hij naar binnen in een groot bloembak, staat hij ook in loeizwaar, na de kerst wordt hij opgehaald door een ondernemer en die zet ze weer in de natuur voor doorgroei wat hij ophaal. De neppert is enkel omdat het lijkt dat het ondergesneeuwd, is vond dat wat meer hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan