Is jouw bestelling compleet?

TryMike

VWC lid
Hebben jullie alles binnen?

Ik ben erg benieuwd wat er bij jullie niet compleet was, wat de vervangers waren en of je helemaal tevreden bent?

Hier een vervanger gekregen voor een magic in the air. Een High Kick + een losse waaier. Beetje jammer, want ik keek erg uit naar de Magic in the Air. Maar opzich tevreden.

Nee bij vuurwerk outlet groningen was iets niet meer te krijgen, werd pas bij het uitleveren verteld en was ook geen alternatief.

Komododragon is afgekeurd, ik had alleen geen mail gehad dus had nog stille hoop. Kreeg ter plekke aangeboden of geld terug. Wou nog een knalwaaier dus de thunder storm maar mee genomen

Nope, transbomber champions edition waren fouten in gemaakt dus niet gekregen, trackmania niet gekregen, crackling Caïro’s niet geleverd door Magnum. Helemaal de pest erin.

Nope, transbomber champions edition waren fouten in gemaakt dus niet gekregen, trackmania niet gekregen, crackling Caïro’s niet geleverd door Magnum. Helemaal de pest erin.
Zo flinke lijst die niet compleet is. Waar was dat dan? Zou ik ook mooi ziek van zijn. Nog enigszins goede vervangers gekregen?

Ik miste de klasek signature range 16sh 1.2" (2x) omdat die zonder kooi kwam, daardoor klasse 1.3 kreeg en dus niet uitgeleverd mocht worden. Hiervoor als vervanger de Insane uitgezocht. Verder kreeg ik 4 van de 6 Big Fat Chill niet vanwege onvoldoende voorraad. Hiervoor de omlabeling nog 4x kunnen scoren gelukkig!

1.2 spinnerz en 1.2 glitter willows niet gekregen bij valk. geld van 1 box terug gestort gekregen die andere wacht ik nog op

Heb van mijn hele collectie 4 items niet gekregen. Spinnerz en Komodo Dragon ivm afkeur,Total Event Box en 4 dikke 500 grammers voor teruggehad dus niks te klagen.

Bij Arentz was de Chrys Rain Blue niet geleverd, de Black Cobra 120 en Mirage 144 shots voor ontvangen. Mirage blok kan ik niks over vinden dus ff afwachten wat deze doet in de straat.

Bij lokale dealer 2 Insane in de combideal besteld maar heeft geen Insane geleverd gekregen. 2 x MJB cake prima vervanger lijkt mij zo.

Nee bij vuurwerk outlet groningen was iets niet meer te krijgen, werd pas bij het uitleveren verteld en was ook geen alternatief.
Ik ben vanmorgen ook in groningen geweest,de sky princess was niet leverbaar..maar heel netjes opgelost met als vervanger de REAL DEAL van Wolff.
Maar was toen wel al moeilijk om een vervanger te vinden,bunkers waren al goed leeg volgens het personeel daar.
Maar verder niets dan lof voor die jongens supersnel alles geregeld,dus ik ben tevreden.

Tot nu toe maar 1 vervanger gehad. De Bunker Biem was niet geleverd of niet leverbaar, dus heb de Unity of Lights van Evolution meegekregen. Prima vervanger maar toch altijd jammer als je ergens naar uit kijkt.

2x special 4 besteld in 2020. Ze hebben er 1 uitgeleverd aan mij. De ander hebben ze gewoon verkocht aan iemand anders voor een hogere winstmarge. Geen goede vervanger en ook geen ander product kunnen kiezen. Dus geld terug..

Helaas was de Pangu Cosmopolis niet uitgeleverd door de importeur. Ik kreeg een Katan de Traditie mee, maar hier ben ik niet akkoord mee gegaan. Heb wat bijbetaald en de W Triple Layer genomen van Magnum.

Niet alles uitgeleverd gekregen, maar leuke vervangers voor terug gekregen.

Geisha - 1,2 Skyblue Gold with lemon Dahlia --> vervangen door Rubro - Nitroblitz
Rubro - Crashbox --> vervangen door Cryptex
Funke - Blitzgewitter --> vervangen door Zena Vip box 2
Dizzy With Crackling (grondbloemen) --> andere grondbloemen
Evolution - Serenity --> vervangen door Partyraiser 2.0

Next Level 36sh ipv de Heavy Legend 16.
1.2" Ultimate Chry ipv Caïro Crackling (Is toch maar een omlabeling.)
DRGN Target niet leverbaar bij Vuurwerkwereld Almere dus gekozen voor de EVO MJB cake (Klein beetje bijbetaald.)

Unighty of lights 2x niet
Weco-earthquake niet
Limited edition 1 niet
Wheels of fortune niet
Evo conic niet,

De rest gaan we nog mee maken.
Diverse winkels zijn al gesloten

Springteufel, Marbles, afgekeurd andere dingen voor gekregen. Dat is altijd jammer. Denk dat er een hoop freaks mee te maken hebben dit jaar.

Back
Bovenaan