Iro Kin Beauty - X-Qlusif [Nieuw 2023]

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopoh

VWC lid
Artikelnummer: 6607
Artikelnaam: Iro Kin Beauty
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1916 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: /
Tijdsduur: 72
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Iro Kin Beauty.png

Wij danken Lesli Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Leuk blok, alleen de 2e cake past er totaal niet bij. Productiefout mag ik hopen.

Kleur gaat ook verloren in de laatste cake door de snelheid en hevigheid vd palmen.

Desalniettemin de rest wel uniek

Zeer mooi deze! Alleen lijkt er wel een zwakke burst achter te zitten door de rare slechte spreiding. Valt me bij de andere nieuwe filmpjes van Lesli in Duitsland ook op dat het allemaal zwak lijkt. En aangezien de toekomst 1.4G ( in NL kooiloos ) is, ben ik benieuwd of dit dan 1.3G of 1.4G is.

Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. De effecten zijn mooi en dat maakt hem interessant. Maar ik vindt het moeilijk in te schatten hoe groot de effecten zijn, zal ook komen door het geluid van een 16mm cake, is dat echt zo of ligt het aan het filmpje? Ik hoop dat ik de kans krijg om deze op een demo te zien zodat ik daarna kan besluiten om hem wel of niet te kopen. Anders denk ik dat ik de gok niet waag.

Izal ook komen door het geluid van een 16mm cake, is dat echt zo of ligt het aan het filmpje?

Ik had het zelfde, dacht dat iemand hier de bas uit mijn speaker had gehaald, maar dat was dus niet het geval. Raar inderdaad, vaak wordt het geluid gepimpt maar hier wordt het juist bijna weg gefilterd. Geen idee wat ik ik nu van moet denken.

Vier Riakeo/Vivid cakes... Met een beetje geluk kan dat betkeneen dat Lesli het ook op NL markt gaat zetten... Of pech als de constructie met Original vergelijkbaar gaat zijn als met Luypaers en dus de prijzen ook...

Heb deze al te koop zien staan bij sommige winkels, bij de Oosterburen.

189 piek! Mag wat kosten...

Op 9.35 wordt ie geschoten. Doet 't mooi hoor! Prachtige kleuren, maar idd die 2e cake is wel afwijkend.

Hoop dat ie in Nederland komt!

Hele mooie sierlijke effecten. Ben wel bang dat we hiervoor oud en nieuw beter naar de zomer kunnen verplaatsen. Een windje zoals afgelopen jaar is killing voor deze bak denk ik ...

Ik vind die tweede cake helemaal niet misstaan hoor. Verder gewoon een heerlijke bak en dit maal een betere burst dan in het filmpje in de startpost. Zo komt hij wel veel beter tot zijn recht. Prijs van 189 euro zag ik hier voorbij komen... :no: ik moet helaas passen.

Zat even wat sites te doorzoeken en kwam deze tegen en best enthousiast, alleen over de prijs niet. Zie ‘m nu staan voor 219. Dus 189 is een koopje. Maar niet voor mij, want 189 maar zeker 219 is over the top wat mij betreft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan