Vuurwerkland-Steenbergen
VWC lid
Met andere woorden: Het voortbestaan van Cafferata wordt bedreigd.
Aii..... Dan is Showtime wel heel erg kort en krachtig!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met andere woorden: Het voortbestaan van Cafferata wordt bedreigd.

Waarschijnlijk worden deze, in afwachting van de verdere rechtsgang, opgeslagen bij de domeinen.

Bedenk wel dat Cafferata ook een eigen toepassingsvergunning had om shows te kunnen/mogen schieten. Zo gek is het dus niet dat ze ook professioneel vuurwerk importeerden. Al is het alleen al voor het gebruik van hun eigen shows.
Zelf ben ik van mening dat wanneer het waar blijkt te zijn en je als importeur met deze praktijken bezig houdt.
Ben je een prutser en geef je niets maar dan ook niets om het vuurwerk.
Dit is puur winstbejag zonder liefde en passie voor het mooiste natuurproduct op aarde, naast de vrouw....![]()
Ik vind het stoerder om vier mooie consumentenblokken tegelijk aan te steken dan een flowerbed, moet ik eerlijk toegeven...
Spijtig dit voor Cafferata
Hoewel ik het exacte motief en achtergrond(en) niet weet is het toch schokkend dat er al zoveel importeurs/groothandelaren gepakt zijn en wie weet of er nog wat volgen... Je zou haast zeggen dat men er van geleerd moet hebben, maar helaas. Als je Youtube bekijkt zie je toch op veel filmpjes van afgelopen jaarwisseling veel profblokken die van gewone importeurs afkomen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling...
Als IEDERE consument nou gewoon goedgekeurd consumentenvuurwerk afsteekt, is er toch even veel lol en is oud en nieuw toch even zo geslaagd?
En zal d'r nooit gepraat worden over een vuurwerkverbod en zal de schade miljoenen euro's lager zijn.
Als zo'n potje omvalt is de schade veel minder erg dan wanneer een flowerbed het te heet onder de voetjes word en zichzelf van het leven berooft...
Ik vind het stoerder om vier mooie consumentenblokken tegelijk aan te steken dan een flowerbed, moet ik eerlijk toegeven...
Door al doe fossielen (professoren onder de consumenten) die de kracht van (professioneel) vuurwerk onderschatten heeft het vuurwerk een hele hele hele slechte naam gekregen, en hoe komen ze aan die spullen? Juist ja, kom je weer aan het begin van het verhaal......
Consumentenvuurwerk = voor de consument en professioneel vuurwerk = voor de deskundige, de disclaimers en stickers staan er niet voor niks op.
Achja, misschien moet het maar een keer heel goed mis gaan.......
[OPMERKING]Het topic gaat over de inval van Cafferata en niet over Royal Fireworks![/OPMERKING]
Daarom ontopic maar weer.

Spijtig dit voor Cafferata![]()

Ga jij nu een crimineel bedrijf als slachtoffer afbeelden?![]()
In nederland ben je nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is![]()

nu wil ik niet zeiken: maar het gezeur over Royal blijft wel steeds uit dezelfde hoek komen..
maar goed, terug naar cafferata dan maar...

Wat is dit nou voor een voorbarige conclusie. Er wordt dagelijks beslag gelegd op inventarissen van bedrijven. Voor zover ik weet is niemand van Cafferata opgepakt, dus het zal allemaal wel niet zo'n vaart lopen.
Dat justitie bezig is met een soort van schoonmaakcampagne in de vuurwerkwereld is nu zo onderhand wel duidelijk, maar laten we vooralsnog onze betweterige smoeltjes dichthouden, totdat we weten waarom deze inval is gedaan.
nouwwwwwwwww:maar laten we vooralsnog onze betweterige smoeltjes dichthouden, totdat we weten waarom deze inval is gedaan.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5777698/__Invallen_bij_vuurwerkbedrijven__.htmlUDEN - Het Bureau Ontnemingswetgeving van het Openbaar Ministerie (BOOM) heeft woensdag invallen gedaan bij verschillende bedrijven in de vuurwerkbranche in Zuid-Nederland. De actie is gericht op het afnemen van criminele winst in een lopend strafonderzoek, zei een woordvoerster.
...
Het OM vermoedt namelijk dat de verdachten in totaal maar liefst 1,6 miljoen kilo illegaal vuurwerk importeerden via Duitsland en België. De geschatte waarde van het hiermee illegaal verdiende geld is ongeveer 4 miljoen euro.