Intratuin vuurwerkfolder 2011/2012

Weet iemand toevallig wanneer de nieuwe vuurwerkfolder van Intratuin van 2011/2012 online komt? En/of wanneer de voorverkoop van start gaat (via de webshop)? Vorig jaar was het volgens mij 11 november. Nu maar weer hopen op die datum. Ik ga dit jaar weer bestellen op www.vuurwerkdepot.nl, de Intratuin in Cruquius.

~Flipperkip97

EDIT 14-11-2011:


Hallo,

De vuurwerk folder staat online!

Klik HIER Om de folder te bezichtigen.

Voor de mensen die de folders van 2009-2010-2011 willen zien klik dan op de onderstaande link:

http://issuu.com/slabbetje/docs

Mvg Slabbetje, en veel kijk plezier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand toevallig wanneer de nieuwe vuurwerkfolder van Intratuin van 2011/2012 online komt? En/of wanneer de voorverkoop van start gaat (via de webshop)? Vorig jaar was het volgens mij 11 november. Nu maar weer hopen op die datum. Ik ga dit jaar weer bestellen op www.vuurwerkdepot.nl, de Intratuin in Cruquius.

~Flipperkip97

Ik hoorde van iemand dat de folder vandaag zou komen maar ik weet niet of ze al in de winkel liggen. Het beste is gewoon geduld hebben het komt allemaal vanzelf wel.
 
Alle mensen die een PM hebben gestuurd zijn voorzien, ook Flipperkip :)
Mocht er nog iemand belangstelling hebben, PM Gerust je mail. Alleen ik antwoord niet eerder dan vanavond laat :)
 
Wat is het nut er eingenlijk van om de folder niet openbaar te maken?
Niet dat ik er belang bij heb zal er toch niks kopen.
 
Ja oke maar waarom wachten ze daar zoalang mee?
Als mensen nu de folder hebben en de prijzen zijn goed dan bestellen ze toch ook lijkt mij.
En zo te lezen hebben al wat mensen de folder...
 
misschien hebben ze wel toestemming van de importeur nodig? en wat bedoel je met lang wachten? het is 11 november, de gemiddelde consument begint pas na 5 december te bedenken welk vuurwerk ze willen kopen
 
Ik denk dat het vanuit concurrentie oogpunt nog niet gepubliceerd mag worden. Beetje in de trant van zorgverzekeraars die hun nieuwe premies bekend maken.
 
Vergeet ook niet dat de Intratuin dit Erbij doet voor de maanden waarin
het tuingoed minder verkoopt. Komt bij dat ze zich eerst en vooral focussen
op de kerstmarkt die in de vestigingen opgezet is.

Je kunt niet alles tegelijk doen, vooral omdat het erbij gedaan wordt en
niet enkel vuurwerk is dat het bedrijf draaiende houdt.
 
misschien hebben ze wel toestemming van de importeur nodig? en wat bedoel je met lang wachten? het is 11 november, de gemiddelde consument begint pas na 5 december te bedenken welk vuurwerk ze willen kopen

De Intratuin is altijd heel vroeg.
En de meeste vuurwerkwinkels hebben in december al hun vuurwerk wel hoor.
Ik ken een paar winkels die nu al online staan.
En bijna overal waar ik kijk staat dat ze in november al online gaan.
Dus ik heb geen idee waar jij het nou over hebt.
De Intratuin heeft trouwens ook ieder jaar weer bijna precies hetzelfde assortiment.

~Flipperkip97
 
Back
Bovenaan