Intoxicated [Uitloop 2018]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: KY6710
Artikelnaam: Intoxicated
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: 4000 gram
Aantal schoten: 504 schoten
Effectomschrijving: De*Intoxicated*van*China Red*Vuurwerk*uit de*China Red*Collectie*is de grootste bak die wij hebben. Ruim 500 shots in een bizar hoog tempo. De finalebak waar iedere vuurwerk liefhebber het jaar mee wil afsluiten!
Adviesprijs: € 349
Internet verkoopprijs: € 249

Afbeelding toont meer schoten, dit wordt nog aangepast
cr5646_intoxicated_536_vraagteken_copy.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Op dit moment zit China Red in China voor oa productie controle,
testen van productie vandaar ook deze foto.

de het aantal schoten op de afbeelding klopt niet, het is 504 schots.
de rest zal worden doorgegeven door China red aan de vwc zelf. Dan blijft ook alles netjes in de startpost.

Dat is een aardige prijs. Ben heel benieuwd naar de uitwerking ervan, aangezien hij als De finalebak wordt gepresenteerd.

Eerste film inmiddels gezien. Ziet er geweldig uit.. Nu is mijn mening natuurlijk wel wat gekleurd.

Laatst bewerkt:
Ik weet dat ze er erg druk mee zijn maar welke termijn durf ik je niet te zeggen. Volgende week zitten er weer een delegatie in China voor de laatste productie testen.

Ik ben er niet echt weg van... de hele doos zit vol met palm/brocade/cocunut/goud achtige effecten.. Tempo is wel oke maar niet echt vernieuwende effecten of bijzondere combinaties.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat de nieuwe producten wat meer verschillende effecten hebben. De producten van China Red blijven een hoog goud gehalte hebben. Zou leuk zijn als het gehalte wat minder wordt.

Back
Bovenaan