Interview Pyroboy Radio 6

Geweldig gedaan Morris, mijn complimenten en dank hiervoor.
Vuurwerk eens positief in het nieuws en door een freak, geweldig.

Ook mijn complimenten!
Gesprek had een positieve wending, vrouw stelde goede vragen, als niet vuurwerkliefhebster, op momenten dat er iets negatiefs zou kunnen komen verwoorde je het uitstekend naar positief.
Neutraal en profesioneel zou ik bijna willen zeggen.
Word hier wel blij van...

Dank voor de leuke reacties.
Begrijp de reactie van jupilerfreak ook.. in eerdere interviews kwam dit meer ter sprake.
Het betrof hier echter een interview van 3min, zonder voorbereiding en vastgelegde vragen. Er was geen ruimte voor eigen inbreng. Er waren een aantal vragen die ze in die 3min persé wilde stellen, dat stond vast.

Maar ik begrijp je punt ;)

Dank voor de leuke reacties.
Begrijp de reactie van jupilerfreak ook.. in eerdere interviews kwam dit meer ter sprake.
Het betrof hier echter een interview van 3min, zonder voorbereiding en vastgelegde vragen. Er was geen ruimte voor eigen inbreng. Er waren een aantal vragen die ze in die 3min persé wilde stellen, dat stond vast.

Maar ik begrijp je punt ;)

Ha mooi! Beetje oefenen en je hebt zo een standaard knallende opening. En dan kunnen ze helemaal niet meer om je heen als persvoorlichter haha! :yes:

Gewoon een prima stukje geworden, even snel tussendoor een interview met iemand die eigenlijk tegen is, maar alles direct positief draaien, top gedaan! :D

Om in een interview na alle negatieve anti vuurwerk shit op tv intenet en kranten even een positief vuurwerk verhaal in 3 minuten te proppen doe ik je niet na wat mij betreft goed gedaan.

Back
Bovenaan