Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2022

Die test schoten die ze deden, beloofde al weinig goeds. Het waaide zo tegen die appartementen en op de toeschouwers. Echt balen.. maar inderdaad een terechte beslissing. Wel vraag ik me af of dit niet eerder beslist kon worden. Ze gaven wind af en dat die zou toenemen. Maargoed, ik begrijp dat het altijd een lastige beslissing is.

Betekent dit dan dat er zaterdag 2 shows worden geschoten?

Op de FB van Knokke-Heist staat geschreven dat Griekenland aanstaande zaterdag de show van België vervangt. Organisatorisch lijkt me dat ook niet haalbaar om op die plek twee shows na mekaar te schieten.

Al komt de wind volgens mij de komende tijd uit een net iets gunstiger hoek. Neemt niet weg dat ik weinig voel om pas na 230 km erachter te komen dat het teveel is om te schieten. Dusss... heeft iemand meegekregen hoeveel wind er donderdag stond? Kan ik een weloverwogen gok nemen om eventueel wel te gaan.

Al komt de wind volgens mij de komende tijd uit een net iets gunstiger hoek. Neemt niet weg dat ik weinig voel om pas na 230 km erachter te komen dat het teveel is om te schieten. Dusss... heeft iemand meegekregen hoeveel wind er donderdag stond? Kan ik een weloverwogen gok nemen om eventueel wel te gaan.

Volgens mij was voornamelijk de windrichting i.c.m met de windkracht het probleem, maar het is een lastige gok wat je zelf zegt.

Als ze beide shows zouden schieten (Griekenland + slotshow) dan had ik wel ruimte proberen te maken in mijn agenda.

Echt heel zonde voor Griekenland dat ze de show uiteindelijk niet meer hebben kunnen inhalen. Volgend jaar nieuwe kans op 18, 20, 22, 24 en 26 augustus

Winnaar 2022 (uit de 3 shows die wel geschoten zijn): ArtEventia - Frankrijk

Wat mij betreft een prima winnaar. Het waren alle 3 top shows waarvan de strijd tussen Frankrijk en Polen ging als je het mij vraagt.

Op 4 & 6 januari zijn er shows in Knokke. Ik hoorde dat dit was, omdat er afgelopen editie 2 shows afgelast waren. Geen idee of dit klopt. Iemand enig idee of deze dan nu op 4 en 6 januari worden geschoten?

Screenshot_20221231_102223_Facebook.jpg

Back
Bovenaan