Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2016

Gister de show van platinum fireworks gezien was wel een harde en grote show maar voor mij
veel te rommelig en eentonig persoonlijk.

Ook de show gezien gisteren. Vergeleken met lieto voor het gevoel wat groter en meer vuurwerk gezien. Echter wel minder opgebouwd. De muziek had op veel punten geen meerwaarde. Wel geluk gehad met het weer als je naar scheveningen kijkt

Ook de show gezien gisteren. Vergeleken met lieto voor het gevoel wat groter en meer vuurwerk gezien. Echter wel minder opgebouwd. De muziek had op veel punten geen meerwaarde. Wel geluk gehad met het weer als je naar scheveningen kijkt

Helemaal mee eens zeker geen winnende show dit en Lieto trouwens ook niet (ook al was het wel een leuke show hoor).Denk dat het tussen Mirnovec en pyrotex zal gaan. :)

Helaas niet meer in de gelegenheid de andere 2 shows te zien (en de afsluiting). Veel plezier voor diegenen die nog wel gaan!

Eens met bovenstaande dat de opbouw in deze show niet goed was. Toch heb ik enorm genoten van de hoeveelheid vuurwerk dat de lucht in is gegaan, prachtig en die afstand is sowieso top in vergelijking met Nederland/Scheveningen.

Vuurwerk gisteren was top, maar die muziek stond veel te luid. Ik hoorde de 6 inchers zelfs niet vertrekken.

Prachtige shells gezien wel.

iemand enige idee waar je goed en makkelijk kan parkeren ?

knokke.jpg

Knokkestraat is gratis parkeren langs de weg en je bent ook zo weer weg na afloop.
Als je je auto parkeert ter hoogt van de reigaarsvlietstraat die straat moet je uitlopen
en dan de meerlaan op zoals je op de rode lijnen kan zien de meerlaan uitlopen en je loopt
zo de schietlocatie op. :)

Voor iedereen die gaat heel veel plezier! Word vanavond vast heel erg dik Pyrotex kennende! Kan niet wachten op de beelden.

Bedankt voor de opbouw foto's Kwintos, super.
Ben erg benieuwd wat het gaat worden vanavond. Veel plezier voor degene die gaan.

5000 Cues waarvan 4000 single-shots, het was 1 groot gekkehuis vanavond !
Jullie snappen wel dat we genoten hebben, wat een geniale show zeg.

De laatste minuutjes, check die bizarre finale:

Heb ook nog paar leuke platen die zal ik nog plaatsen hier.

Truste.

Tnx voor het filmen en delen TB. Erg mooie beelden en inderdaad een bizarre finale.

Volgens mij dezelfde finale als in Berlijn 2015, maar dat maakt het er niet minder om. Super dik en supervet weer, zoals verwacht haha! Wat denken jullie, een winnaar?

Back
Bovenaan