Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2016

kwintos

VWC lid
https://www.facebook.com/Internationaal-vuurwerkfestival-Knokke-Heist-92107009287/

We are happy to announce our Participants list of the 2016 Edition

17 August 2016 Lieto Fireworks (Italy)
19 August 2016 Platinum Fireworks (Philippines)
21 August 2016 Mirnovec Pirotehnika (Croatia)
23 August 2016 Pyrotex Fireworx (UK)
25 August 2016 Prize Ceremony + Closing show by HC pyrotechnics

We zijn blij te kunnen aankondigen dat onze deelnemers lijst van de editie 2016
17 augustus 2016 lieto vuurwerk (italië)
19 augustus 2016 platina vuurwerk (filipijnen)
21 augustus 2016 mirnovec vuurwerk (kroatië)
23 augustus 2016 pyrotex fireworx (uk)
25 augustus 2016 prijs ceremonie + sluiten door hc vuurwerk show
Veel succes aan alle teams! Knokke-Heist

13335697_10154250525899288_3659655644074776239_n.png

Good luck to all the teams !

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit hoor, wil er wel eens heen.
En dan met name de eerste avond wil ik wel mee pakken.

Lijkt me erg leuk om dit een keer mee te maken. Verwachten jullie dat de shows van 17 en 19 augustus de mooisten zullen zijn?

Lijkt me erg leuk om dit een keer mee te maken. Verwachten jullie dat de shows van 17 en 19 augustus de mooisten zullen zijn?

Durf ik zo niet te zeggen eigenlijk.Want Mirnovec Pirotehnika en Pyrotex Fireworx zijn ook gewoon goed. :p
Mirnovec was in 2013 ook in Knokke was een hele dikke show toen.

Als ik zelf zou moeten kiezen zou ik voor Mirnovec Pirotehnika en Pyrotex Fireworx gaan! ;)

Het was een zeer leuke show gisteren. Duidelijk een verschil met ons 'paradepaardje' Scheveningen. Goed op de muziek geschoten, leuke bommen ertussen. In Nederland zal dit pas mogelijk zijn wanneer er maar 1 show per avond wordt geschoten vanaf 2 of meer pontons. Helaas zal dit nooit gebeuren...

Erg leuke show gezien. Elk lied was bekend en werd mooi opgebouwd. Was een beetje laat dus niet helemaal vooraan maar was voldoende breed. Morgen maar platinum bekijken!

Ben benieuwd naar de eerste beelden hoor.
Veel plezier voor iedereen die er een dag of meerdere heen gaat.

Wow wat een geweldige show. Ik ga vanavond en morgenavond naar Scheveningen, maar dat is helaas van een iets lager niveau dan dit. Weet iemand wat het maximum kaliber shell van de show van Italië was? Ik vond de boeketten en dreunen op film echt super groot en hard overkomen.

Back
Bovenaan