Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2014

Voor mij is het geen probleem om ze allemaal bij te wonen, aangezien het maar 50 minuten rijden is.
Welke zijn aanraders? aangezien ik geen schietbedrijf echt ken. Wilde vanavond gaan maar het is een beetje *****weer.

Vanavond zal er niet veel te zien zijn :wink: .
In princiepe is het vanuit sint-jansteen de moeite om elke show te bezoeken .
Flash Barrandov en (persoonlijk) PadrePio vind ik erg leuk.
Gister stukje show van Jubilee gezien, dat kan ook nog heel leuk worden !
Bij Hamex verwacht ik redelijk wat Vaccalluzzo.
Tip; Ga niet door zeeuws-vlaanderen maar over België.
Vanaf Hoek 1 en al wegwerkzaamheden.

Laatst bewerkt:
Vanavond zal er niet veel te zien zijn :wink: .
In princiepe is het vanuit sint-jansteen de moeite om elke show te bezoeken .
Flash Barrandov en (persoonlijk) PadrePio vind ik erg leuk.
Dat deed ik sowieso altijd al, ik kan hier direct de e17 op. Dan is het 1 rechte weg naar knokke.
Wel vervelend veel stoplichten. Ik ben inderdaad mis, ik dacht dat het vanavond begon. op de stadswebsite van knokke staat maandag 19 augustus. zal dus een fout zijn.

Voor mij is het geen probleem om ze allemaal bij te wonen, aangezien het maar 50 minuten rijden is.
Welke zijn aanraders? aangezien ik geen schietbedrijf echt ken. Wilde vanavond gaan maar het is een beetje *****weer.

De echte aanraders zullen padre pio en flash barrandov zijn. Wel zou het mogelijk zijn dat de eerste twee shows ook erg mooi kunnen zijn(schieten ook veel europese bommen waarschijnlijk). Je weet pas welke show het mooiste is als je ze allemaal hebt gezien. Ik en hardcore0438 zijn als het goed is bij elke show aanwezig ( als het weer mee zit). Beste plek om te kijken is de heuvel recht voor het vuurwerk waar ook veel gefilmd wordt.

Hey Joris , ik probeer je al heel de dag te bellen maar ik heb zware diarree . Kebab is niet goed gevallen. Ik ben de eerste 2-3 shows afwezig , bel even als je dit leest.

Jessesss wat een gruwelijke show.
Net als vorig jaar de winnaar staan te bekijken tijdens de eerste show.

Wat een materiaal werd er geschoten.
Heerlijk, heel die show vol meerslagenbommen en niet van een habbiebabbie kwaliteit.

Beste show van Knokke tot nu toe en denk zomaar de winnaar!

Zo dat was me de opener wel voor het festival! Zelden zoveel mooi materiaal bij een show in Knokke gezien.

Wilde eerst alleen de finale filmen, maar is toch wat langer geworden nadat ik na 5 minuten alleen maar mooi spul de lucht in zag gaan:p

Super mooi materiaal inderdaad!Alleen of dit de winnende show gaat worden betwijfel ik.
Padre Pio en Flash barrandov moeten ook nog komen en jubilee kan ook wel goede shows schieten.

Man man wat een rampenplan was dat zeg. Volgende keer idd maar over België. :bonk:

Heb betere shows gezien in Knokke maar desalniettemin een goede show. Was wel kwaliteitsspul wat daar de lucht in ging, zaten prachtige bommen bij, vooral die meerslagen :blink:

Back
Bovenaan