Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2012

stefantvs

VWC lid
Hierbij alvast het topic voor Knokke-Heist 2012, helaas zijn de deelnemende landen nog niet bekend.

------------------

Internationaal Vuurwerkfestival

Internationaal vuurwerkspektakel op wereldniveau, gesynchroniseerd op muziek (deelnemende landen zijn nog niet bekend).

Extra info komt z.s.m

Laatst bewerkt door een moderator:
deelnemers bekend, te zien in het filmpje;
Feurewerke jost-Austria
Feerie-France
Pirotecnica scarpato-Italy
Lux Pirotecnica-Mexico
Surex-Poland(polen)afsluiting

Laatst bewerkt:
Jost en scarpato lijken me wel erg gaaf om een keertje mee te mogen maken. Dus wie weet ga ik nog die kant op, het is altijd wel een teringeind rijden :p

Ja ja eindelijk het programma weer bekend! Jost en Scarpato echt beniewd naar en Lux en Surex zal ik ook bij aanwezig zijn
denk dat ik frankrijk ff over sla

Ff kijken wel ik dit jaar zal doen, ik had van jack begrepen dat Feurewerke jost wel een aanrader zou zijn, dus denk dat ik daarvoor ga dit jaar.

The International Fireworks Festival Knokke-Heist 2012 - Trailer - Vuurwerk

The International Fireworks Festival Knokke-Heist 2012 - Trailer - Vuurwerk

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gepubliceerd op 8 mei 2012 door: pyroworldwebsite

Van 19 tot 27 augustus zal Knokke-Heist daveren op zijn grondvesten. Het Internationaal Vuurwerkfestival haalt ieder jaar de wereldtoppers naar de kust. Dit jaar mogen teams uit Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Mexico en Polen de toeschouwers versteld doen staan met hun kleurrijke en oorverdovende kunsten. De vuurwerkmakers strijden tegen elkaar om de prestigieuze trofee. Ze verzorgen een totaalspektakel van muziek, lichtspel en vuurwerk. Wie zich wil laten betoveren zakt vanaf 19 augustus af naar het strand van Duinbergen waar Oostenrijk de spits zal afbijten
Het vuurwerk vanaf nieuwvliet bekijken kan het best vanop de dijk aan camping de hoogte.
19/08 Oostenrijk
21/08 Frankrijk-
23/08 Italië-
25/08 Mexico
27/08 Polen

Bron

Back
Bovenaan