Internationaal Vuurwerk Festival Knokke-Heist 2017

Jammer om te lezen dat het een tegenvaller was zeg. Blij dat ik alsnog niet gegaan ben dan.
Hopelijk volgend jaar een sterk deelnemers veld met dikke shows.

VUURWERK BEKOORT TOESCHOUWERS IN KNOKKE-HEIST.

Gisteren hebben Italiaanse vuurwerkmakers het strand van Knokke-Heist omgetoverd tot een waar spektakel.

Ze deden mee aan het Internationaal Vuurwerkfestival dat jaarlijks in de badplaats wordt gehouden. Al decennialang behoort het festival in Knokke-Heist tot de wereldtop. Het vuurwerk loopt synchroon op muziek en dat kan veel bezoekers bekoren. Aan deze editie namen al ploegen uit onder meer Oostenrijk en Australië deel. Voor elk spektakel kwamen zowat 25.000 mensen opdagen. De winnaar wordt morgen bekend gemaakt.

http://www.focus-wtv.be/nieuws/vuurwerk-bekoort-toeschouwers-knokke-heist

Vond parente er echt helemaal niks van maken, en dat is niet de eerste keer dat ze dat doen maar het kan nog slechter hoor denk maar eens terug aan de show van luso. Inmiddels ben ik er wel achter dat vaak de kleinere wat onbekendere bedrijven veel meer ervoor gaan.

Congratulations Steyrfire from the Austria for their victory of the International Fireworks Festival of Knokke-Heist 2017!!!

1. SteyrFire Fireworks (Austria)
2. Rozzi Fireworks (USA)
3. Parente Fireworks (Italy)
4. Howard & Sons Pyrotechnics (Australia)

We hope you all enjoyed our festival and tonight's closing show!
See you next year!!!

Die Australiërs hebben verdiend verloren en de Oostenrijkers verdiend gewonnen.

Wat ik mij nu afvraag. Krijgt iedere deelnemer een budget en moeten ze het daarmee doen? Of kunnen deelnemers zich inschrijven en betalen ze de show zelf om zichzelf te bewijzen? Er lijkt soms echt zo'n groot verschil op de hoeveelheid bommen te zitten..

@reverze Ik vroeg me precies hetzelfde af! Met hetzelfde budget zou iedereen in principe een gelijkwaardige show moeten kunnen neerzetten lijkt me

Die Australiërs hebben verdiend verloren en de Oostenrijkers verdiend gewonnen.

Wat ik mij nu afvraag. Krijgt iedere deelnemer een budget en moeten ze het daarmee doen? Of kunnen deelnemers zich inschrijven en betalen ze de show zelf om zichzelf te bewijzen? Er lijkt soms echt zo'n groot verschil op de hoeveelheid bommen te zitten..

Iedereen heeft hetzelfde budget. Sommige bedrijven gaan echter dik over het budget en je ziet ook weleens dat een bedrijf wat aan een show wil verdienen. Bedrijven moeten ook hun spullen inkopen en naar belgië vervoeren.Hc heeft hier natuurlijk minder moeite mee dus kunnen hun een grotere show neerzetten.

Nou ik heb weer genoten hoor in Knokke-Heist :cool:
Maandag voor de show van SteyrFire heen en weer gereden, en vervolgens van woensdag t/m zaterdag in een hotel voor de andere 2 shows :)

Beelden staan inmiddels online, enjoy!

Parente Fireworks (Italië)

HC Pyrotechnics (België)

Jwtjuh :bye:

Mooie beelden Jwtjuh. Zo die finale van HC Pyrotechnics ziet er dik uit zeg! Dat was vast genieten?

Back
Bovenaan