Intensity

boozebelly

VWC lid
Artikelnummer: RVW 304
Artikelnaam: Intensity
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: € 6,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier vier tegelijk.

Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Lekker potje met harde crackling tails. Voor de prijs van €6,50 een leuk potje voor erbij :)

dit jaar eens 2 van besteld, vind dat de effecten best lang en mooi zijn, en zekers hoog de lucht in gaan, dus als ik zou moeten kiezen tussen een raiders die eigenlijk hetzelfde effect vertoont, dan weet ik het wel voor een paar euro meer ;)

prachtige crackling tails, deze neem ik ook 2 keer.
is een mooie vervanger van de silvery tails van crown die hier niet meer verkocht word.

Ik heb hem vorig jaar afgestoken.
Is zeker een leuk tail potje voor het geld.
Als het goed is komt er nog een aftel filmpje waarin dit product voorbij komt.

sqky2g.jpg

hier nog een foto van mij.

Drie tegelijk gedaan deze jaarwisseling. Vond het een goed ding om tussen de grotere cakes in af te steken ter afwisseling, maar hij laat niet echt een indruk achter. Dat is meer een kwestie van smaak trouwens, want hij deed z'n ding naar behoren!

Ik ben ook erg te spreken over dit potje. Maar moet wel zeggen dat ik hem voor 3euro had, en voor die prijs is het een regelrechte topper. 6.50 vind ik echter toch wel aan de dure kant.

Deze zou mooi voor een crackling crosette kunnen, als opbouw....
Ik zit te denken 4 van deze per twee tegelijk, doorgelont met daarachte een stuk of 3 crackling crossette cakes, lijkt me wel aardig :)

Back
Bovenaan