Intense [Uitloop]

Ok,dat is nieuw voor mij.
Ik had al wel begrepen dat men wel is een product A omlabelen naar een produkt B,maar dan ging A helemaal weg,ofwel je had nog altijd maar 1 cake maar met enkel een nieuwe naam.
Bedankt voor die info.

Ok,dat is nieuw voor mij.
Ik had al wel begrepen dat men wel is een product A omlabelen naar een produkt B,maar dan ging A helemaal weg,ofwel je had nog altijd maar 1 cake maar met enkel een nieuwe naam.
Bedankt voor die info.

Als je wat langer op het forum actief bent, dan kom je er van zelf achter dat er jaarlijks minimaal 15 omlabelingen zijn. Het mooie van dit gebeuren is dat het gebeurt bij een cake die jou bevalt en dan enkele euro's goedkoper is :)

Soms word het ook gedaan zodat 2 winkeliers in dezelfde gemeente hetzelfde vuurwerk kunnen verkopen zonder dat het de consument opvalt. Kijk maar eens naar het vuurwerk van GBV-WECO. Vrijwel alles is te vinden in een label van DRGN, Pro-Line en Weco met dezelfde cakes en effecten!

Maargoed ik dwaal af. Wat vinden jullie van deze cake?

Maagoed ik dwaal af. Wat vinden jullie van deze cake?

Wat jij ook al zei : de intense vind ik een prima cake voor 15 euro, is zeker een grote concurrent voor de andere laag geprijsde cakes. Hier mee bedoel ik cakes onder de 20 euro, waar je er volgens mij ieder jaar minder van krijgt ( helaas )

In post 28, 26 en 25 zie ik stuk voor stuk andere uitwerkingen. Welke is nu eigenlijk de Intense, of zijn het andere badges met compleet andere uitwerkingen ?

Back
Bovenaan