Insane

Bij mij schoot deze cake wel uit elkaar, dus wel even goed vastzetten. Maar deze was echt prachtig! Eigenlijk alleen voor deze cake voor de Mayhem gekozen en dat was achteraf een goede keuze ;)

Straatfilm 2016-2017 (Duits)

Wat ziet de Insane er geweldig uit op film! Erg goed tempo en die verschillende shapes spreken mij erg aan. Als de v-shape begint is de lucht blijvend gevuld, heerlijke timing. Dat zorgt naar mijn mening net even voor wat meer spektakel. Daarnaast vind ik dat de red strobe ook erg goed tot zijn recht komt (blijft mooi lang hangen) en het finale salvo vind ik erg goed bedacht. Net als je denkt dat de finale is geweest dan komen er nog een paar salutes achteraan. Deze cake staat hoog op de wensenlijst.

Echt spijt dat ik deze afgelopen jaar niet gehad heb. Hopelijk nog ergens voor een leuke prijs te krijgen waar ik kom.

idd wat een prettige cake! één die roept NOG EEN KEER! Tja ik denk dat ik er twee in m'n wagen ga gooien.

Ik dacht dat hij weer synchroom in V zou schieten?

Verder dikke cake, blij dat ik hem heb besteld! (in de Mayhem box) :cool:

Laatst bewerkt:
Deze cake is mij ontgaan vorige jaar. Voor een freak prijsje lijkt mij dit een topper. Het valt me op dat hier nog relatief weinig reacties op zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze cake ook nog niet gehad, maar op elke productfilm komt ie gewoon heel indrukwekkend over. Mooie cake om de dag stijlvol mee af te sluiten. Staat inmiddels al in de bestelling, dat wordt genieten. :)

Back
Bovenaan