Insane

Dus de Insane heeft andere effecten dan die nu op het filmpje te zien zijn?
Is het nieuwe filmpje al te zien?

Edit: laat maar, niet goed gelezen. De laatste cake uit de Mayhem dus, nice!

Wat een prachtig stuk vuurwerk is dit. De rode blink is echt van topkwaliteit. De ti salutes waren niet echt harder dan de rest, maar mag de pret niet drukken. Complimenten!

Ik kan me helemaal vinden in de reacties erboven, mooie finalecake. Wel had ik verwacht dat de 2 salvo's naar de buitenkant tegelijk zouden gaan.
Eerst had ik hem willen koppelen als finale achter de future legend, maar ik heb de avond er nu mee afgesloten.

Ik verwachte ook dat ze gelijk zouden gaan, maar vond hem zo juist nog leuker. Lekker verrassend.

gemend gevoel bij deze is mooi maar weet niet of ik hem tussen alle prachtwerken van evo aankomend jaar weer zou pakken. Maar slecht is die sowieso niet.

Pareltje zo op film :D Ik zie al een projectje aankomen. Sunbeam 3 > color plum coco > Insane > Viking.

Dat moet een leuk waaier boxje maken denk ik zo

Deze was ook heel erg goed, had 2 stuks totaal. De diversiteit en verschillende schiet richtingen maakt hem zo gaaf vind ik.

Ik vond hem helaas wat tegenvallen. Idee is goed, uitvoering wat minder ondanks de mooie effecten. Met name omdat ik wat anders had verwacht. De 2 salvo's apart en helaas geen ti-salute, toch wel jammer als je ze verwacht en niet krijgt. Had er een zelfde rij inzitten als de op 1 na laatste rij.

Mooi om die ervaringen zo te zien, aanbod schept verwachtingen ;)
Ik was het al weer vergeten - maar nu ik deze film bekijk vind ik hem gewoon top...nu ff gauw op de lijst zetten voor ik het weer vergeet ;D

Ik zie dat er nog niet gevraagd is of het een productie fout is of expres nog veranderd is?

Als het een fout was zou ik zeggen laat hem wel lekker zo want vond deze juist zo leuk dat ze om en om gingen in plaats van gelijk. Dat maakte hem voor mij juist af.

Ik zie dat er nog niet gevraagd is of het een productie fout is of expres nog veranderd is?

Als het een fout was zou ik zeggen laat hem wel lekker zo want vond deze juist zo leuk dat ze om en om gingen in plaats van gelijk. Dat maakte hem voor mij juist af.

Ik vind ze tegelijk juist een pracht finale

Back
Bovenaan