Insane Monsterbox 400's

Dit jaar op zoek gegaan naar een budget box die we met 3 tegelijk schieten. Heb deze box voor 108euro kunnen bestellen in Zoetermeer. Ben heel benieuwd, per 3 zou toch een aardig geweld in de straat moeten geven. Video zal ik hier plaatsen begin 2021
Nog gefilmd ?

Net nog even de video van pyroteam utrecht gekeken, maar dit is toch wel echt een toppertje hoor. Voor hetzelfde geld als total display show, maar bijna 2x zoveel kruit en boeketten lijken ook groter. Dit ding blijft maar rammen.

Net nog even de video van pyroteam utrecht gekeken, maar dit is toch wel echt een toppertje hoor. Voor hetzelfde geld als total display show, maar bijna 2x zoveel kruit en boeketten lijken ook groter. Dit ding blijft maar rammen.
Vind het maar een slechte box duurt veel te lang . De wow factor ontbreekt en die is er bij de total display show wel...

Nog een straatfilm gevonden, ziet er goed uit met mooie tempowisselingen alleen schiet deze op een gegeven moment een beetje door.

Ben benieuwd hoe deze zal presteren in de straat dit jaar. Voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken. Lijkt me een aardige bak om rond een uur of 01:30 te laten weten dat we er nog zijn! :p

Voor de eigenaren van deze box of vergelijkende boxen als de ultimate final 600: Maakte deze box nog goeie dreunen voor 20mm?

art 8916 exclusive monster box op dit moment voor eur145 in wierden. ong zelfde grootte, wel een andere box toch zo te zien

Het einde leek anders en sneller te gaan dan de video dat vond ik juist beter. Ook al had ik ook nog 1.2' total event box hierna afgestoken was insane monster box alsnog wel echt de topper van de avond. Voor 20mm was ik erg onder de indruk, vooral door het tempo en de wind die het groter uitzaaide

Ik had deze uitgekozen voor het 0.00 uur moment en heb daar geen seconde spijt van gehad. Dit relatief kleine en vooral lage doosje met 20 mm tubes ramt vanaf het eerste moment met veel geweld erop los! Veel salvo's, veel versnellingen, veel agressieve crackling mines en een geweldig einde met onverwacht harde salutes! Van begin tot eind met een grijns toegekeken :D

Heb nog twee fragmenten van toeschouwers, de reactie van mijn moeder spreekt boekdelen :p

(Aardappel alert)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok hij ramt er niet helemaal zo op als de 400 shots total display box van magnum, maar hij komt aardig in de buurt. Burst is wat minder, desalniettemin een leuke box. Volgens mij niet super breed verkrijgbaar meer.

Ok hij ramt er niet helemaal zo op als de 400 shots total display box van magnum, maar hij komt aardig in de buurt. Burst is wat minder, desalniettemin een leuke box. Volgens mij niet super breed verkrijgbaar meer.

Terwijl hij toch het dubbele aan kruit heeft en een net wat groter kaliber.

Ik heb hem ook in bestelling dit jaar, voor 111 zal hij zijn geld wel waard zijn.

In Zoetermeer staat hij nu voor €142,50

Back
Bovenaan