Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog gefilmd ?Dit jaar op zoek gegaan naar een budget box die we met 3 tegelijk schieten. Heb deze box voor 108euro kunnen bestellen in Zoetermeer. Ben heel benieuwd, per 3 zou toch een aardig geweld in de straat moeten geven. Video zal ik hier plaatsen begin 2021
Denk niet dat hij geleverd heeft gekregen...was een verbod?Nog gefilmd ?
Oja is ook zo,Denk niet dat hij geleverd heeft gekregen...was een verbod?
Vind het maar een slechte box duurt veel te lang . De wow factor ontbreekt en die is er bij de total display show wel...Net nog even de video van pyroteam utrecht gekeken, maar dit is toch wel echt een toppertje hoor. Voor hetzelfde geld als total display show, maar bijna 2x zoveel kruit en boeketten lijken ook groter. Dit ding blijft maar rammen.
Vind het maar een slechte box duurt veel te lang . De wow factor ontbreekt en die is er bij de total display show wel...
Halve minuut en schiet meerde salvosDuurt te lang??, ze doen er beide rond de 2 minuten over, display misschien een paar seconden korter.
Terwijl hij toch het dubbele aan kruit heeft en een net wat groter kaliber.Ok hij ramt er niet helemaal zo op als de 400 shots total display box van magnum, maar hij komt aardig in de buurt. Burst is wat minder, desalniettemin een leuke box. Volgens mij niet super breed verkrijgbaar meer.
In Zoetermeer staat hij nu voor €142,50Ok hij ramt er niet helemaal zo op als de 400 shots total display box van magnum, maar hij komt aardig in de buurt. Burst is wat minder, desalniettemin een leuke box. Volgens mij niet super breed verkrijgbaar meer.
Sure? Ik zie hem iig nergens meer en ik heb zeker 3x gekekenIn Zoetermeer staat hij nu voor €142,50
Mijn excuses, ik bedoelde deze https://dedriesprong.vuurwerkexpert.nl/artikel/massive-monsterbeast-400s-displaybox en had als aanname gedaan dat dit de omlabeling was.Sure? Ik zie hem iig nergens meer en ik heb zeker 3x gekeken![]()