Informatie over KvK

Als het goed is wel ja. Ken iemand die had zn kvk papieren bij zich en btw nummer niet. Kreeg van de oudere man daar te horen dat het btw nummer dus je ID nummer plus toevoegsel is. En die kon zo dus ingeschreven worden.

Maar dat is nu wel 2, uh, 3 jaar geleden al weer dus ik weet niet zeker of ze dat nog steeds zo doen. Ik weet zeker dat Red Baron hier meer informatie over heeft. Dus of wachten tot die hier post of stuur hem een bericht met je vraag.

''Als je graag spektakelvuurwerk dient te kopen op iemand anders zijn formulieren dan moet je dezelfde documenten meenemen + een document waar in staat dat je op naam van zijn bedrijf spektakelvuurwerk mag kopen met handtekening eronder van de eigenaar (Ook dit moet ook orgineel zijn).''

Kan iemand mij exact uitleggen hoe dit eruit moet zien?wat erin moet staan?
Ik vind 't een beetje onduidelijk.
M'n oom heeft namelijk een café, en is KvK-houder. Hij heeft dus ook BTW-formulieren etc. Ik wil alleen m'n oom niet meeslepen naar België:)
Maakt het uit met wat voor auto je komt, en wat zijn de gevolgen voor de KvK-houder als ik aangehouden zou worden?

God heb die van mij volgens mijnog ergens op me comp staan maar heb em ook hier ergens liggen... ik heb het volgende:

Ik *********(naam kvk houder) machtig hierbij ********(jouw volledige naam) op mijn kvk-nummer,namens mijn bedrijf, ********(naam bedrijf), vuurwerk te kopen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Naam, adres, bedrijfsnaam, kvk nummer van de kvk houder

Naam, adres van de Gemachtigde (jij dus)

Handtekening van beide personen

Dat is genoeg.
Het maakt verder niet uit met wat voor wagen je komt want daar worden pas je gegevens genoteerd voor de auto. Als je aangehouden wordt moet je er gewoon voor zorgen dat je die papieren niet op zak hebt dus kopietje van alles maken die meenemen en zodra je alpeco uitloopt weg flikkeren. Weet niet hoe oud je bent maar om te vervoeren moet je wel bedenken dat je 21 moet zijn...

:bye:

Laatst bewerkt:
Ik ben 18, maar dat is geen probleem, ik laat het m'n vader wel doen:D
Bedankt voor je info Firespree:thumbsup:

Maar je moet toch originele documenten meenemen?

M'n vader doet een beetje moeilijk, omdat hij niet gelooft dat het allemaal zo makkelijk is als beschreven is, hij is bang om voor *** te rijden.
Als ik gewoon alles wat je nodig hebt meeneem, dan kunnen ze je in principe toch geen aankoop weigeren?

Laatst bewerkt:
En hoe groot is de kans dat men je niet vertrouwd? Want als je het orgineel meeneemt wordt het dus verstoppen geblazen:wink:

Heb tussendoor nog een vraagje, als je voorzitter van een vereniging bent, of iets in de richting dat je voor een bedrijf inkopen moet doen. Heb je dan recht op KvK?

Als jij je als vereniging inschrijft bij de kamer van koophandel. Heb je als het goed is kvk-papieren.

Mijn vader kon niet bij zijn kvk papieren, maar heeft wel een kopie gevonden. Verder is alles in orde.

Is dit genoeg, of accepteren ze geen kopies meer?

Er is toch al op 26 februari antwoord op jouw vraag gegeven:wink:

TenJ: Dus het is niet verplicht om orginele kvk en btw papieren mee te nemen?

Firespree: Kopietje is ook genoeg inderdaad...

RedBaron: Nee dat is het niet (meer). Als men het niet vertrouwd gaat men niet accoord met een copietje!

Wat ik hieruit haal is dat copietjes voldoen zolang ze het vertrouwens:p Alleen lijkt het me ***lig om de rit te hebben gemaakt en met lege kofferbak terug te keren:wink:

Nou zijn alle papieren al rond om spektakelvuurwerk te gaan halen, maar ik zit nog met 1 ding nadat ik dit topic heb doorgelezen.
Er wordt in dit topic gezegd dat 'de handtekening van de eigenaar orgineel moet zijn'. Nu heb ik niet zomaar de handtekening gekopieërd, maar gebruik gemaakt van een zogenaamde 'digitale handtekening'. Zou dit volstaan?

Dat weet ik niet maar ik heb nog wat info;

Bij mij vroegen ze alleen naar KVK Papieren, en Paspoort.
BTW nummer vroegen ze ook naar, maar dat heeft mijn vader niet, want zijn bedrijf = niet BTW plichtig.
Naar de Brandblusser = dus niet gevraagd.

Beetje onnodige post dit....
Het kan wel zijn dat het bij jou zo gegaan is maar misschien wordt het bij een ander wel gevraagd zoals meestal het geval is!
Dus geef mensen nou niet de mogelijkheid om te vragen of je dus ook zonder brandblusser kan...
Gewoon meenemen dat ding of niet gaan...

dus als ik binnen kom en vul me bestel lijstje in voor prof vuurwerk gaan ze om al die papieren vragen en kijken ze dan wat voor auto je hebt en als je een brand blusser bij je hebt alvast bedankt :D Thundering in tha sky :D

Alles wordt gecontroleerd maak je maar niet druk.
In welke volgorde doet er verder niet toe, je dient gewoon aan deze eisen te voldoen anders kun je spektakelvuurwerk vergeten!

dus.. xD als ik geen KVK papieren heb en btw nummer.. en poeder brandblusser.. en rijbewijs.. en paspoort.. en een bestuurder ouder dan 21 jaar.. en een mobiele telefoon die werkt.. en als de producten kunnen bewegen in de auto.. als de auto gebreken vertoond en als ik de juiste route niet volg xD..... krijg ik geen big spanish crackers en Trueno Ricasa's N°4 mee? lekker is dat..

Heeft iedereen die die Trueno Ricasa's N°4 koopt dan een kvk? en kan de politie me niet makkelijk opsporen via mijn paspoort etc.?

dus.. xD als ik geen KVK papieren heb en btw nummer.. en poeder brandblusser.. en rijbewijs.. en paspoort.. en een bestuurder ouder dan 21 jaar.. en een mobiele telefoon die werkt.. en als de producten kunnen bewegen in de auto.. als de auto gebreken vertoond en als ik de juiste route niet volg xD..... krijg ik geen big spanish crackers en Trueno Ricasa's N°4 mee? lekker is dat..

Heeft iedereen die die Trueno Ricasa's N°4 koopt dan een kvk? en kan de politie me niet makkelijk opsporen via mijn paspoort etc.?

Iedereen heeft KvK die Treuno Ricasa's heeft. Of het moet via handel gaan, maar dit is al helemaal illegaal.
Volgens je paspoort spoort de politie je niet op, anders zouden er al veel meer klachten komen.

Ik vind dit trouwens wel een lompe wetgeving. Ook al heb je een bedrijf wat hier niks mee te maken heeft (niet met vuurwerk dan hea), kan je het alsnog meekrijgen. Maarja, een maas in de wet waar massaal gebrui van wordt gemaakt.

PS: Ik ben niet tegen, begrijp me niet verkeerd, ik heb ook elk jaar 1 of 2 profblokken als finale.

Back
Bovenaan