Inferno A-B [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD1001
Artikelnaam: Inferno A-B
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 300 gram
Aantal Schoten: 2x 12
Effectomschrijving:
Cake A
1st Row; 20 gram of 2 Crackling Mine with Red Stars
2nd Row; 25 gram of Red Blinking Flowertail to Red and Blue Peony
3nd Row; 25 gram of Silver Blinking Tail to Silver Willow with Purple Stars
4th Row; 25 gram of Red Blinking Flowertail to Red and Blue Peony
5th Row; 25 gram of Silver Blinking Flowertail to Silver Willow with Purple Stars
6th Row; 25 gram of Flower Crown Tail to Flower Crown

Cake B
1st Row; 20 gram of 2 Red Blinking Willow Mine
2nd Row; 25 gram of Gold Blink Willow Mine to Gold Coconut with Purple Blink
3th Row; 25 gram of Gold Blink Willow Mine to Silver Blink Willow with Blue Stars
4th Row; 25 gram of Gold Blink Willow Mine to Gold Coconut with Purple Blink
5th Row; 25 gram of Gold Blink Willow Mine to Silver Blink Willow with Blue Stars
6th Row; 25 gram of Gold Willow Mine to Crackling Willow

Tijdsduur: 1x +/- 30sec. & 1x 20sec.
Stijghoogte: +/- 40m
Afmetingen: 23 x 19 x 17,5cm
Richtprijs: €34,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede prijs voor deze set? Ben je wel helemaal lekker, deze cakes zijn 35euro per stuk! Das bijna 3euro per schot!

Poeh wat was ik enthousiast toen ik de nieuwe producten van broekhoff zag... nou van dat enthousiasme is niks meer over, wat een belachelijke prijzen, zelfs met een leuke korting...

Ik loop er ook niet zo warm voor allemaal. Veel producten die best mooi zijn hoor, Broekhoff heeft zeker weten dankbaar gebruik gemaakt van het 25 grams gebeuren. Echter is er naar mijn mening veel van hetzelfde... En de prijzen zijn weer zoals we gewend zijn van Broekhoff, torenhoog. Ik heb nog niet veel producten voorbij zien komen waarvan ik zeg wauw die wil ik kopen, zelfs voor dat geld..

Ik weet het, dat gezeik over de prijzen worden we ook helemaal gek van, en voor freak met kortingen valt het allemaal wel mee *Blablabla*

Maar komop, zeg nu zelf, voor de normale consument moet het ook leuk blijven!
35/12=€2,91 per schot!

Nee, wat mij betreft gaat dit over de grens.
Dan mag het nog zo'n mooie cake zijn, maar een schot kan vrijwel nooit 3 euro waard zijn.

Ik weet het, dat gezeik over de prijzen worden we ook helemaal gek van, en voor freak met kortingen valt het allemaal wel mee *Blablabla*

Maar komop, zeg nu zelf, voor de normale consument moet het ook leuk blijven!
35/12=€2,91 per schot!

Nee, wat mij betreft gaat dit over de grens.
Dan mag het nog zo'n mooie cake zijn, maar een schot kan vrijwel nooit 3 euro waard zijn.

maar gelukkig is het ook een een set A+B samen 34.95 dat is een nette prijs!

er staat wel in de omschrijving van het artikel dat het 2keer 12 schots zijn.
En dan is de richtprijs 35 euro. Als dat zo is dan valt het mee.
als je er goed over na denkt en het kost 3 euro per schot dan is dat idd veel.
Dan zou ik hem laten staan. Maar mochten ze per 2 verkocht worden dan wil ik er wel over denken.
greetzz

Als je normaal leest, zie je dat het 35 euro voor 2 van deze cake's is.
En dus 24 schoten voor 35 euro ipv 12 schoten!

:idea:

Als je normaal leest en Broekhoff een normale omschrijving zou gebruiken wel ja. Om verwarring te voorkomen is hier al navraag over gedaan bij broekhoff en de prijs is dus per stuk!! in plaats van per set.

Allebei mooie cakes, maar de prijs weerhoud mij ervan deze op mijn lijst te zetten. Als het twee voor die prijs waren had ik er wel over nagedacht, maar aangezien de prijs per stuk is, vind ik het in ieder geval te duur.

Voor deze prijzen vind ik deze en andere cakes van broekhoff helemaal niets aan. 35 euro voor 12 schoten?NO WAY!!

Back
Bovenaan