Inferno A-B [Uitloop]

Heerlijke cakes.
Het enigste wat me weerhoudt is de prijs.
12 schoten voor 34,95?
Zelfs met korting overweeg ik het niet.
Waar zijn nou die budgettoppers....

Mooie blokjes!

Enkel ipv van V had ik denk ik iets leuker gevonden, langere tijdsduur en deze effecten kunnen wel wat tijd per stuk hebben:D

verder zien de boeketten er wel prachtig uit.. Jammer dat die mine erin moet zitten:( Heeft weinig toegevoegde waarde en een boeket had ik vele malen leuker gevonden..

De prijs, uitgaande van 35€ pst is werkelijk waar dan wel weer super absurd lol.. Dacht eigenlijk beide voor 35€ wat ik al prijzig vond maar na het filmpje het misschien wel waard vond, maar enkel lol.. Nee dit is te TE..

Wel mooi:D Dus als ze er nou een bijzondere prijs van maken..

Een bijzondere prijs daar doet broekhoff niet aan. Top product naar mijn mening maar, WEDEROM weer een SCHIJTPRIJS van Broekhoff. ALtijd al duur geweest en er zijn zat andere merken met Fatsoenlijke prijzen( RUBRO!!!) en betere producten. Dag broekje.... Gewoon lekker links laten liggen die broekhoff.

Rubro neemt je ook aardig in de maling hoor lol, wil dit topic niet hijacken maar verwijzen naar Rubro voor de goede prijzen is wel wat lachwekkend..

Rubro neemt je ook aardig in de maling hoor lol, wil dit topic niet hijacken maar verwijzen naar Rubro voor de goede prijzen is wel wat lachwekkend..

Je krijgt meer waar voor je geld. Kijk eens goed naar het product. Het is de zoveelste cake voor een te dure prijs en daarnaast 12 shots..... Waarom nou weer 12S? Buiten het te duur zijn ook nog eens MAAR 12 schoten. Das dubbel. Vandaar dat ik de prijzen bij rubro vele malen beter vind en ook waardig b vind ten opzichte van de rest. In de malling neemt elke importeur ons en vergeleken met andere landen zijn alle prijzen in nederland wel lachwekkend.

Het volgende staat in de webshop van mijn lokale dealer:

Inferno 2 Assorti
2x 12 schoten in waaiervorm, met veel schitterende kleuren, voorzien van 25 gram i.p.v. 15 gram kruit per tube.
2-stage
Siervuurwerk
Sound factor hoog
V-vorm
Productdetails

Helaas nog geen prijs erbij... Maar is het echt niet 34,95€ per ass.?

RIK777 had het al bij een andere dealer gezien, hij heeft erover gemaild (ging over de Scorpions, maar toch).
Nu nog even het antwoord afwachten, daar was het 'Scorpion 4 assorti 4*20sh' 47,50

Even een mailtje sturen misschien? :D

RIK777 had het al bij een andere dealer gezien, hij heeft erover gemaild (ging over de Scorpions, maar toch).
Nu nog even het antwoord afwachten, daar was het 'Scorpion 4 assorti 4*20sh' 47,50

Even een mailtje sturen misschien? :D

Ik ga even contact formulier zoeken.

Over de scorpion, die prijs als Ass. is gewoon weg zeer onrealistisch. bijna 50ct per shot :D..

Misschien hetzelfde als de Extreme Salute allemaal?

Edit:

Mao; verstuurt indien antwoord zal ik het uiteraard posten.

Helaas geen Crown dit jaar!

Beste Slomo,

Inferno A/B is per stuk.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXX XXXXX

De XXXXX Vuurwerk

Helaas geen Crown dit jaar!

Beste Slomo,

Inferno A/B is per stuk.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXX XXXXX

De XXXXX Vuurwerk

En toch is de twijfel terug. Ik lees zojuist dat nadrukkelijk overal staat aangegeven dat de prijs per stuk is!

Bij de Inferno staat dat dus niet !!

Inferno 2 Assorti
2x 12 schoten in waaiervorm, met veel schitterende kleuren, voorzien van 25 gram i.p.v. 15 gram kruit per tube.
2-stage
Siervuurwerk
Sound factor hoog
V-vorm
€ 34,95
Productdetails
Scorpion 4 Assorti (Prijs per stuk)
4 x 20 schoten. Schitterende Crowncakes met o.a. mines, tails en crackling stars, voorzien van 25 gram i.p.v. 15 gram kruit per tube.
Siervuurwerk
Sound factor hoog
Straight
€ 47,50
Productdetail

helaas , slechte mededeling de prijs is per cake , vanochtend een mailtje gehad van de dealer.

Goedemorgen,

Prijs is per cake , zijn zelf ook zeker blij met de nieuwe collectie ( rubro ) uitstekend vuurwerk.

Gr leo

Ik ga het gewoon bestellen en eisen dat ik er 3 krijg.. Het staat zo verschikkelijk krom op die site.

Hoe kan je nou neer zetten 2x.....bla bla en niks van prijs per stuk terwijl er letterlijk ONDER hetzelfde probleem ontstaat maar dan wel prijs per stu er achter...

Zijn die mensen nou echt tarded of proberen ze mij een oor aan te naaien...

Dat idee had ik ook om dan A en B te eisen aangezien er niet prijs per stuk staat.
Maarja ik heb toch maar even netjes gevroegd hoe het zit.

Back
Bovenaan