[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, bij mij ook. Was nog een lelijke sierpot ook.
Ik vond de silver salute verder nog een stukje harder gaan dan de clouds of thunder.

Edit: Hoogmoed is ook supergaaf, ik zou nisschien nog wel liever 2 keer hoogmoed dan 1 keer silver salute doen.

Laatst bewerkt:
De silver salute knalde alles er uit! Wat gaat dat lekker zeg! Ik moet zeggen dat ik de colourfull thundertail van bon ook niet vond tegen vallen!:)

Qua zuivere knalcake is dat absoluut de Silver Salute, op de dag enkele projecten gezien met deze heerlijke bakken. 's Avonds 2 tegelijk afgestoken en toen ging de buurman maar naar binnen :p

De Space Shooters knalde net wat harder dan de Silver Salute, maar dit is geen officiele knalcake.

Kwa knal toch echt de Silver Salute, enkele schot uit de Salute gaat ook erg hard. De salute's uit de Space Shooters deden het ook erg goed, maar die worden per salvo van 5 geschoten wat het ook heftiger maakt.

De Hoogmoed maakt denk ik de meeste herrie, maar dit zijn ook 36 schoten in 3 salvo's zeer snel achter elkaar geschoten, een enkel schot haalt het nooit bij de Salute.

Dus de hardste knallen komen van de Salute en Silver Salute, maar omdat de Silver Salute in salvo's schiet gaat mijn voorkeur daarnaartoe.

Ik moet wel zeggen dat er heel veel goede Nederlandse knalcakes op de markt zijn gekomen, er zijn nu toch wel een stuk of 10 cakes die erg dicht bij elkaar liggen kwa knal: Space Shooters, Salute, Silver Salute, Mega Boost, Hoogmoed, Colorfull Thunder Tail, Clouds of Thunder en ga zo nog maar door.

Ken zijn dat ik half doof ben ofzo maar de verschil in knal is zo weinig dat het bijna niet boeit, hoogmoed is de enige knalpot in nl die ik zou kopen, vanwege de zilvere staarten en snelle tempo.

Heb die silver salute enzo ook genoeg gezien vannacht maarja.. voor dat geld liever 2 hoogmoed tegelijk :p

top 3 van wat ik dit jaar aan knalcakes gestookt heb:

1: Silver Salute
2: Mega Boost
3: Hoogmoed

ik vond de gewone salute egt superbrut ze werkte perfect in me project en ga ze volgend jaar zeker weer halen.

Meeste cakes uit de Red Factory en Royal Garden van Royal.
Silver Salute en Space Shooter uit Dynasty van Wolf.
Meerdere Showtime cakes van Cafferata hebben ook een behoorlijke burst.

grtz

Heel wat knalcakes gehoord, maar dit jaar had ik voor het eerst de Silver Salute.
WOW wat een knallen zeg, echt (ver) de beste knalcake van Nederland in mijn ogen.

Een hele goede tweede is Hoogmoed, zeker ook gezien de prijs/kwaliteit verhouding van deze cake.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan