[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vinden jullie van de Asian Thunder Cake ? Knalt die ene beetje goed ?

Verder vind ik ook de Silver Salute en de Golden Salute, beiden van wolf, erg goed knallen.

Of de Silver Salute nou echt de hardste is, daar doe ik geen oordeel over.
Ik heb nog geen 1 knalcake "live" gezien dit jaar:p

Als ik kijk hoeveel nieuwe knalcakes er dit jaar zijn bijgekomen, en als ik moet oordelen van wat ik tot nu toe op film heb gezien, dan denk ik dat ik voor dit rijtje kies:

Hardste:

1. Spinning Salute
2. Thunderking XXL
3. Silver Salute
4. Thunderking

Mooiste:

1. Spinning Salute
2. Thunderking XXL
3. Silver Salute

Asian thunder cake heb ik zelf vorig jaar een stuk of 5 van gehad. Viel me niet tegen. Voor die prijs(nu 11 euri) altijd menemen.

Beste vond ik eigenlijk de Aftershock thunder. Weet niet of ze die dit jaar nog verkopen.

Dan kies ik voor de volle 100% de Silver salute van Wolf.

Big mc thunder van Lesli is ook fantastisch maar tot mijn spijt houd de prijs mij tegen om hem nog te kopen.

grtz
Pyromaniav 1975

Knal ook zeker goed, niet het hardst. Tempo is ook niet denderend. Effect is ook gewoon een knal. Maar voor 10 euro zeker een leuke cake om meerdere keren door te lonten.

De "Clouds of thunder" maakte wel indruk op mij, maar de andere nieuwe knalcakes heb ik nog niet live meegemaakt, dus heb ik nog geen eerlijk beeld. Vorig jaar viel tijdens het stoken met de Vroegah-dudes de 90s Thunder cake van Mercurius ons zeer positief op.

13.png

Goed tempo en uitstekende klappen :cool:

Cameo

Ik ga voor de Mc thunder of de Big mc thunder , zullen niet veel verschillen van die van wolff enzv.
Mag toch maar X aantal flash inzitten ? 2 gram toch ?
Kan weinig verschil in zitten. Big mc thunder was lekker snel.

... Mag toch maar X aantal flash inzitten ? 2 gram toch ? Kan weinig verschil in zitten. ...

Specificaties en begrenzingen zijn voor alle importeurs gelijk. Alleen zijn de verschillen in uitwerking soms enorm groot. Dit heeft te maken met de kwaliteit en/of samenstelling van de grondstoffen zelf, de manier van produceren, de materiaalkeuze en de bouw van de bombette. Cakes waarvan ik tot voor kort dacht dat ze de maximale knal hadden, worden dit jaar ingehaald door nieuwe cakes met nog hardere klappen. Dit is allemaal het gevolg van grondige research in China. Bij de grotere cakes loont het om daar geld en tijd in te steken, want je verdient het bij voldoende succes zo terug als importeur.

Cameo

De Big MC Thunder (grote broer van de MC Thunder) komt van importeur Lesli Vuurwerk af.

Cakes met de hardste burstknallen voor mij:

- Silver Salute (Wolff Vuurwerk)
- Big MC Thunder (Lesli Vuurwerk)
- Asian Thunder Cake (ook heel gaaf met fluit erbij) (Gert Breeschoten Vuurwerk)

wat dacht je van de silver salut van wolff en de nieuwe asian thunderking pot
100 schots van pro-line super zware burst

Ik ga ook voor de Mc Thunder, had vorig jaar de kleinere versie bestelt, maar kreeg de grote! (foutje van hun) Mooi mee genomen dus! Bij de Mc thunder zit als het mortiertje de lucht in gaat ook sier.

Big Mc Thunder (Lesli)
Clouds of Thunder (Broekhof)
Asian Thunder 500 gram (GBV)

Vooral de laatste (nieuw) is er 1 om in de gaten te houden.
Heb hem pas voor het eerst op een demo gezien, hij is geweldig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan