[Indextopic] knalcakes

Status
Niet open voor verdere reacties.
de hardste die ik tot nu toe heb gehoord is de daybreak voor mij de extreme salute net ingehaald. kan iedereen die cake aanraden alleen al voor de absurd harde break.

Gisteren bij de demo van 123vuurwerk in Lopik werd de Extreme Salute in burstknal overtroffen door de Madness van Star. Oók van B & W, en óók een prachtige cake. Maar wel een beetje prijziger....
Een andere zeer harde knaller was de Perfect Storm van Top Selection, maar dit is met zijn 4 x 5 schoten een heel ander type cake.
En voor de freaks met geld teveel: zij kunnen ook nog denken aan de Stockholm Zenith van Magnum, maar die vind ik met 90 euro toch echt té prijzig. Maar wel mooi....

mensen ik zou eens ff kijken en luisteren naar "groentje"van marijn deze gaat ook errug hard zelfs volgens een prof die ik goed ken en er zelf ook mee schiet op demo's

greetz firepower

Gisteren bij de demo van 123vuurwerk in Lopik werd de Extreme Salute in burstknal overtroffen door de Madness van Star. Oók van B & W, en óók een prachtige cake. Maar wel een beetje prijziger....
Een andere zeer harde knaller was de Perfect Storm van Top Selection, maar dit is met zijn 4 x 5 schoten een heel ander type cake.
En voor de freaks met geld teveel: zij kunnen ook nog denken aan de Stockholm Zenith van Magnum, maar die vind ik met 90 euro toch echt té prijzig. Maar wel mooi....

Je hebt meerdere soorten Extreme Salutes. Ze knallen niet allemaal evenhard. Die met de willows bijvoorbeeld knalt iets zachter.

Angel eyes van lesli knalt abnormaal hard , knalde boven alle potten uit rond kwart over 12 totdat de blokken uit belgie bij de buren kwamen ^^

Grtz

De Cyclone en de Extreme salute /Fascination Trip, ook de Battle sprak een aardig
woordje mee en enkele Pronk cakes waren ook niet te versmaden:)

Best wishes:bye:
Mek

1. Silver salute van wolff mooie mines met een harde knal!
2. Clouds of thunder Dynamic-Broekhoff. Mooie shape knalcake met mooie ti boeketjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan