Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die salute box van valk klapte er ook goed op. Stuk harder dan ik had verwacht na de demo.
100%! Laatste salvo s van de airbomber leken ook harder, kan ook door het aantal tegelijk zo overkomen.Zo aan de "ooh" te horen is las fallas duidelijk de winnaar.
100%! Laatste salvo s van de airbomber leken ook harder, kan ook door het aantal tegelijk zo overkomen.
Las Fallas van China Red is wel prima, vond ze vorig jaar goed te doen.Wat is momenteel een behoorlijke harde knaller? Wil een leuk 18:00 project opzetten met flink wat “tering” herrie![]()
nog even aanvulling hierop, deze wordt vaak per 2 verkocht, de normale en de final editie. Heb ze zelf voor €25 per 2 dit jaar.Ik vind de final edition van de delicious thunder ook altijd erg leuk om te hebben.
Labels van die iskra lijn zijn inderdaad erg mooi. De burst daarentegen gewoon matig.Voor mij is de tail en mine even belangrijk als de burst in salute cakes. Ik ben dan ook groot fan van de Argento en Iskra lijn. Blitz rums 25/50/100 of Argento Rapid Thunder/Green Thunder/Color Thunder. Het zijn zeker niet de hardste salute cakes op de markt, maar voor mij wel de gaafste.