Immortal Wall

Wordt er nou links 1 afgestoken en rechts twee? Lijkt alsof dat tempo wat hoger ligt. Lijkt mij per 2 echt geweldig!

Wat een mooie bak zeg! :D Een een aardige prijs ook. Bij welke verkooppunten kan je deze bak onder andere kopen?

ziet er goed uit, zit goed tempo in en de boeketten zijn lekker groot voor deze prijs kan je hem niet laten liggen

Is een mooie goed uitgewerkte cake, maar ik vind hem toch wel aan de prijs hoor!
Ik vind voor een 25 shots 500 grammer €25 meer dan genoeg met als uitschieter voor goed uitgewerkte kwaliteit cakes €30 maar daar houd het voor mij ook op.
Verder wel een top cake!

Is een mooie goed uitgewerkte cake, maar ik vind hem toch wel aan de prijs hoor!
Ik vind voor een 25 shots 500 grammer €25 meer dan genoeg met als uitschieter voor goed uitgewerkte kwaliteit cakes €30 maar daar houd het voor mij ook op.
Verder wel een top cake!

Ik had hem met een gratis big shots erbij. Dan is dat best te doen. hahaha

Volgens mij zag ik deze net ook weer bij 7kamp voorbij komenn, deze zag er dus wel nog steeds echt super uit! Heerlijk lang brandend goud met mooie kleuren, goede burst en duurt nog best lang!

Back
Bovenaan