Immortal Special

Misschien even op de site aanpassen? want ik kan ze nog steeds in mijn winkelwagen doen en afrekenen ook al staat de voorraad op 0.

25.
Onze rest voorraad. De rest van de voorraad zal elders in het land te krijgen zijn

Zo! Zit ik even lekker zwaar te balen. Zie net dat ik vanmorgen een mail van Katan heb gekregen dat ze mijn Immortal Special vanuit de Freakactie niet gaan leveren. Ik ben blij dat ze de verantwoordelijkheid nemen wegens tegenvallende kwaliteit, maar het is wel vreemd aangezien het om een restvoorraad zou gaan.

Wat is dit nou weer? Vorig jaar waren ze goed toch aan de filmpjes te zien? Dit is wel heel zuur, zelf geen mailtje gehad, maar vraag me af hoe ze dit op willen lossen. Iets anders voor 55 euro uitzoeken bij katan zit er zeer zeker niet in, dan ga je zwaar achteruit qua product.

Ik mag iets anders uitzoeken tijdens de verkoopdagen of het geld terug. Gezien de berichten en filmpjes na de afgelopen jaarwisseling en het feit dat dit een restvoorraad was leek mij dit ook een topper voor 55 euro.

Had jij 'm ook besteld dan? Ik zie dat ze de box bij "Giezen" nog steeds verkopen.

Ik heb hem ook besteld ja, was voor mij de reden dit jaar alles bij katan te halen (wel allemaal vd actie shop) Leek mij ook zeer zeker een mooie box en ook nog eens met beste korting.

Iets anders uitzoeken, voor 55 euro bedoel je? pfff dat is wel heel slecht zeg, voor dat bedrag krijg je niets dat in de buurt komt vd immortal special!!! Geef dan iets in ruil wat eraan kan tippen!

Heb zelf geen mail gekregen, dus hoop stilletjes dat ik hem toch geleverd krijg. Al is het natuurlijk wel zuur als ik het pas de 29e te horen krijg.

Man dat is even balen! Ik had er drie. Nu heb ik nog een Zahna Replica gekocht, maar om voor die ene box nou helemaal die kant op te gaan... Ik hoop dat ze het hele bedrag over kunnen maken want ik ging er gewoon van uit dat het restvoorraad was, ookal is het niet zoals hun willen, wij weten toch wat het zou gaan doen gezien de filmpjes van vorig jaar dezelfde batch zou zijn?

Enfin, tbc.

Zou idd als ze niks goeds bieden ook het geld voor je andere product aanvragen. Gezien ik hem vorig jaar ook had en het een aardig goede box was. Niet heel veel slechter dan de top boxen. Voor 55 gewoon perfect. Wat een bullshit van katan.

heb ook de mail gekregen dat deze niet wordt geleverd vanwege slechte kwaliteit, vond het ook vreemd aangezien dit idd rest voorraad was. ook raar dat andere nog geen mail hebben gehad.

Heel vreemd inderdaad, een restproduct van vorig jaar, waarom zou die nu ineens niet geleverd worden?
Dan het verhaal om tijdens de verkoopdagen iets anders voor dat bedrag uit te zoeken, als je ziet dat de Blacksword box van hun nieuwe lijn (overigens ook besteld) van 75 voor 23 is en waarschijnlijk dus weer 75 tijdens de gewone verkoop. Dit moet je niet willen lijkt me toch, zeer matig als vervanging (vooral voor 75 euro) en bijbetaling.

Zou voor een Spain/italy fanstyle nog wel bij willen betalen (dan wel tot de 85 euro waarvoor de italy op de actieshop stond) zeer zeker niet de gewone prijs...

Erg jammer allemaal, we waren er vroeg bij en rond deze tijd krijg je geen vervanger meer voor deze prijs helaas

Ik heb ook bericht gehad,dat die niet werd uitgeleverd.
Hierop gemaild,dat ik met een mooie aanbieding als genoeg doening,de Village Idiot wel zou overwegen,kreeg ik terug gemaild dat ik dan €65 korting kon krijgen inclusief de €55 van de immortel special die ik nog terug kreeg.
Dat vond ik niet echt een goede aanbieding,dus maar voor mijn geld gekozen.
De zoveelste tegenvaller bij katan voor mijn.

Ik blijf het zonde vinden. Zeker omdat ik er 3 besteld had en een soort van mijn hoogtepunt van oud en nieuw moest worden. Ook snap ik het niet helemaal omdat dit product wel bij andere wederverkopers verkocht word. Maar goed, ik moet nog wachten op mijn antwoord. Mike had teruggemaild dat hij de mail had gelezen.

Back
Bovenaan