Immortal Special

Ik vindt het wel prima, moet nog meer doorlonten. Ik zie wel waar het schip strand.

Quickmatch zit wel redelijk tegen elkaar aan, maar we zien het wel.

bleek deze te hebben ipv van rubro naja prima bax denk bijna het zelfde naar mijn idee. was een topper in iedergeval.

Hij viel zeker niet tegen, knalde naar mijn mening ook redelijk laag waardoor de effecten echt groot leken. Heb hem op film staan, nog maar eens goed bestuderen dus :D

vond hem zelf ook wel netjes al lijkt op film een imortal gold van rubro net wat beter. Naja aankomend jaar wat minder klein spul en dan hopen dat wel alles binnen is wat ik besteld heb :)

Ik heb deze vandaag besteld, voor de actieprijs kan het namelijk niet fout gaan. Daarnaast ziet die er op film goed uit en zijn de ervaringen positief. Hopelijk schiet die wel ietsjes hoger dan op de filmpjes, anders wordt het sterrenkoppen( ook leuk, mits je er geen auto's staan.)

Offtopic: Iemand ervaring met de Zanha Replica? Kan er geen topic over vinden, maar hij ziet er op de film ook goed uit voor de prijs. Maar ik oordeel liever op ervaringen van productie cakes dan op basis van een China filmpje.

Ik heb deze vandaag besteld, voor de actieprijs kan het namelijk niet fout gaan. Daarnaast ziet die er op film goed uit en zijn de ervaringen positief. Hopelijk schiet die wel ietsjes hoger dan op de filmpjes, anders wordt het sterrenkoppen( ook leuk, mits je er geen auto's staan.)

Offtopic: Iemand ervaring met de Zanha Replica? Kan er geen topic over vinden, maar hij ziet er op de film ook goed uit voor de prijs. Maar ik oordeel liever op ervaringen van productie cakes dan op basis van een China filmpje.

Paar keer met een vuurwerkshow afgestoken afgelopen jaar. Ik vind hem wel mooi. Hij is mooi rustig qua tempo.

Back
Bovenaan