Immortal Special

Valt me niks tegen deze box. Helemaal niet gezien de prijs. Wat ik wel jammer vind is dat de laatste salvo's bijna geen burst hebben. Als dit je laatste box is zou ik cake D vanaf de reservelont afsteken.

Heb deze nu hier naast me liggen.
Op de doos staat zelfs immortal gold special.

De immortal gold zelf heb ik ook hier liggen,
en met wat geluk heb ik na de jaarwisseling een filmpje met ze alle 2 erin om te vergelijken.

Ik heb hem ook binnen.

Nu staat er wel op bovenop de cakes A B C D maar de effecten en het productnaam van de A en B cakes zijn hetzelfde(blue tail to gold spider with blue stars; brocade crown tail t brocade crown; silver tail to flower crown; aloe mine en als productnaam gold spider) en van de C en D cakes zijn ook hetzelfde (red tail to blink willow; brocade crown tail to brocade crown; silver tail to flower crown; aloe mine en productnaam gold kamuro)
Hebben hier meer mensen dat?

Ik zie ook graag een voorbeeld hoe deze het beste doorgelont kan worden.

Ik heb zelf het label iets open gesneden onder het label zit quickmatch, ik heb reserve lont van A in de quickmatch van cake B en ga zo verder hierdoor komen er geen pauzes tussen.

Ik heb zelf het label iets open gesneden onder het label zit quickmatch, ik heb reserve lont van A in de quickmatch van cake B en ga zo verder hierdoor komen er geen pauzes tussen.

Met de reservelont ? Kom je dan zover tot de quickmatch of heb je extra lont er aan gedaan ?

Even een foto'tje, ziet er niet verkeerd uit:)

Ben echt benieuwd naar deze box, heb weinig verwachtingen kan het alleen maar meevallen. Denk dat het wel een mooien wordt. Ik hoor jullie denken..:D

immortalspecial.jpg

Als je de reserve quickmatch van cake a verbind met hoofd quickmatch cake b moet het toch goedkomen?
Die hoef je toch niet blood te stellen die Quickmatch?

Of moet ik het reserve lont in plaats van de Quickmatch aan de hoofd quickmatch maken?
Dus reservelont-->quickmatch of is quickmatch-->quickmatch ook gewoon goed?

Als je de reserve quickmatch van cake a verbind met hoofd quickmatch cake b moet het toch goedkomen?
Die hoef je toch niet blood te stellen die Quickmatch?

Of moet ik het reserve lont in plaats van de Quickmatch aan de hoofd quickmatch maken?
Dus reservelont-->quickmatch of is quickmatch-->quickmatch ook gewoon goed?

QM -> QM kan zeker alleen vind ik het zelf makkelijker om reservelont A direct in quickmatch B te doen (klein sneetje maken)en dan wel helemaal erin schuiven en qm wel weer even vast zetten met een stukje tape

Quickmatch --> quickmatch kan ook. Enige is dat het met een behoorlijke kracht ontbrandt waardoor de verbinding los kan schieten

Ik heb ze wel QM -> QM doorgelont. Maar dan moet ik zeggen dat deze cake niet de meest praktische is om door te lonten. Aangezien je 3 lagen karton los moet halen en de QM best een stukje los moet halen. En wat je zegt, quickmatch verbindingen zijn wel wat gevoeliger. Maar hoop dat die met 0,0 vertraging de lucht in gaat!

qm.jpg

ik doe het altijd zo.De qm aan 1 kan inknippen zodat die blackmatch aan 1 kant bloot komen te liggen wel voorzichtig.Bij de andere cake doe je precies het zelfde en die 2 helften plak je weer op elkaar zodat je weer 1 geheel krijgt.Heb nog nooit problemen gehad werkt altijd perfect. :)

Zal de huls van de QM dus gewoon wegbranden en zo de volgende cake via de QM dus gewoon doen ontbranden?
Ik heb ze met tailereps vastgemaakt dus los schieten doen ze niet

Zal de huls van de QM dus gewoon wegbranden en zo de volgende cake via de QM dus gewoon doen ontbranden?
Ik heb ze met tailereps vastgemaakt dus los schieten doen ze niet

Ik zou zelf niet de qm zo op elkaar plakken in iedergeval even bloot maken zoals kwintos liet zien. Zelf heb ik reserve lont in de volgende qm gestoken door even een sneetje te maken.

Minste doorlontbak om door te lonten tot nu toe, is het erg dat de doos en plakband kapot/weg is ? Niet dat de boel straks uit elkaar klapt o.i.d. ?

Minste doorlontbak om door te lonten tot nu toe, is het erg dat de doos en plakband kapot/weg is ? Niet dat de boel straks uit elkaar klapt o.i.d. ?

Ik vond het zelf een vrij simpele om door te lonten. Doos zal niet uitmaken dat die weg is desnoods even de cakes aan elkaar tapen voor een stevige constructie.

Precies nu heb je best wel kans dattie de volgende lont niet aan krijgt..

Cake 1 reservelont brandt van cake naar lont naar uiteinde --->, hoofdlont volgende cake van uiteinde lont naar cake <---. Zo moet je de lonten dus tegen elkaar aan leggen:
A--->
<---B

Nu heb je
A--->
B--->

Het idee dat je een lont bij t uiteinde aan moet steken, zoals je t nu hebt gedaan loopt t er langsheen en de uiteinden raken elkaar niet

Back
Bovenaan