Imaginary - Small [Ass.]

Ja, zoals ik continu zeg, ik denk dat ze beter moeten worden vastgetapet. Niet slim uiteraard, zagen het helaas al aankomen.

Waren overigens verdraaid leuke potjes voor dat geld! Beetje variatie, en toch wel goede boeketten voor de grootte en prijs van de cakes. Mooie doos ook, heb hem nog :x.

Dit zijn andere cakes dan Epic Lights, Kings Gold toch? Maar wel zelfde caliber.
Leuk setje hoor, volgend jaar eens in de gaten houden of hij in de buurt te krijgen is.

Dit zijn andere cakes dan Epic Lights, Kings Gold toch? Maar wel zelfde caliber.
Leuk setje hoor, volgend jaar eens in de gaten houden of hij in de buurt te krijgen is.

volgens mij net heel iets kleiner. Teminst Qua grote verschillen ze niet heel erg maar net wat meer schoten. Maar met wat korting ook goedkoper. :)

Balen, net bij uitpakken zie ik dat ik 2x nr.2 en 2x nr. 3 heb :sad: Toch jammer, winkel in Breda is een uur rijden, net te ver om ervoor terug te gaan.

Edit: zie net dat dit ook zo op de doos staat. Dus het klopt toch wel. Ben benieuwd of deze hetzelfde effect hebben. We gaan het zien.

Staat er eigenlijk een effect omschrijving op de cakes zelf, bij dit assortiment?
Nee, alleen nummers.

Laatst bewerkt:
Balen, net bij uitpakken zie ik dat ik 2x nr.2 en 2x nr. 3 heb :sad: Toch jammer, winkel in Breda is een uur rijden, net te ver om ervoor terug te gaan.

Edit: zie net dat dit ook zo op de doos staat. Dus het klopt toch wel. Ben benieuwd of deze hetzelfde effect hebben. We gaan het zien.
Ik heb cakes A B B C C D, staat ook op de doos.

Nee, alleen nummers.

Bij mij dus letters?

ZEt deze AJB vast met een klem of stenen. Ze vallen ook met flapjes naar buiten gewoon om. Verder wel leuk assortiment.

Ik heb gelukkig geen problemen gehad met omgevallen cakes. Maar ik heb er wel een zien "springen", die stond na 16 schoten een halve meter verderop!

Verder echt hele leuke potjes voor die prijs. Ietsje duurder dan de reno, maar deze set heeft variatie en scheelt je toch een trip naar Duitsland.

Deze komt er volgend jaar weer in!

Dit jaar is er wel een omgevallen, goed vast zetten dus! Gelukkig zijn er geen echte ongelullen gebeurt en ik heb genoten van de andere 5 cakjes. Blijft een top assortimentje, must have voor die 30eur!

Back
Bovenaan