Het is inderdaad altijd gezeik na een mediabericht over een vuurwerkvangst
- Terecht dat deze jongen gepakt
- Belachelijk midden in een woonwijk.
- Houd het bij legaal vuurwerk
Blaat blaat blaat
Maar het mooie is dat degene die dat hier verkondigen zelf ook genoeg gestookt hebben.
En nu zeg ik niet dat nitraat12 zelf ook shells en dergelijke gestookt heeft. Kan makkelijk ook vuurwerk uit bels zijn geweest. Maar er zijn 1000 andere situaties die binnenhuis gebeuren waardoor je buurman ook in gevaar gebracht kan worden.
De kans is gewoon zo minimaal dat het mis kan gaan. En als je een fanatiek prof vuurwerk liefhebber bent. En daarmee je oudjaar nog mooier kan maken vind ik dat je dat risico gewoon moet nemen.
Als je buurman zijn gas vergeet dicht te draaien en er brand uitbreekt heb je toch ook echt een groot probleem. Risico's horen nou eenmaal bij het leven, je kan jezelf morgen ook dood rijden op de snelweg.
Iedereen doet wel is dingen in het leven die niet mogen.
En je hebt helaas ook mensen die de brave burger uit willen hangen en de hele dag voor het raam staan te koekeloeren, en die dan naar de nsb lijn bellen om hun eigen buurman te vernaaien. Zulke mensen gun ik maar 1 ding. En dat zal ik maar even voor mezelf houden
@ Dannny ik ben de laatste tijd idd nogal fel, maar vind wel dat een felle discussie gewoon moet kunnen. Het zou maar saai zijn als er geen discussies meer zouden zijn. Dan kan je het forum net zo goed sluiten haha
Wil er nog wel even bij vermelden dat ik ieder zijn mening gewoon respecteer, het is alleen maar goed dat we niet allemaal hetzelfde denken. Anders zou vwc maar saai worden