Ik zoek een cake

https://youtu.be/cE9CncCyvk0

Is er ook een Nederlandse cake die hier op lijkt?

Qua fluit lijken de:
- Nighthowler (Weco)
- Return of the Phoenix (Wolff)

Concerto rosso (Wolff) (geen iedee of die nog bestaat..)

Zware jongens (Marijn) lijkt erop alleen de fluit is erg anders.
Meende dat Marijn ook een 100sh+ variant daarvan had?

Ook van Proline weet ik niet of ze nog te koop zijn?
- Salvo caps (Proline)
- Amazing yellow caps (Proline)

Welke cakes of blokken hebben het voornaamste effect is als de Crackling Chry fancake
- crackling chry 2.0 Zena
- Blue lagoon Rubro
- Kremlin (lesli) uit assortiment

nog meer alternatieven?

Crackling Fan (Vuurwerktotaal)
Mega Cauliflower (Katan)
Copycat (Orange Label)
Venom Box (Vuurwerkmania)
Finale Cake Chrysanthemum Flowers (Broekhoff)

Zijn er eigenlijk cakes met blue glittering willow? Dan bedoel ik niet een glittering willow met blue pearls maar echt glittering willows in de kleur blauw. Groen en rood ben ik wel eens tegen gekomen maar blauw kan ik me niet herinneren.

Zijn er eigenlijk cakes met blue glittering willow? Dan bedoel ik niet een glittering willow met blue pearls maar echt glittering willows in de kleur blauw. Groen en rood ben ik wel eens tegen gekomen maar blauw kan ik me niet herinneren.

Blauw is duur en lastig te produceren dus zeldzamer...

Ik gok dat je de Yellow river (pangu) bedoelt ?

Wat jij bedoelt bestaat helaas niet. Dat rode goud heeft een soort koperachtige kleur. Maar blauw goud heb je niet. Of je bedoelt misschien goud met blauwe glittering? Dat zou heel misschien wel mogelijk zijn.

Zowat onmogelijk. Met welke katalysator wilde je dat doen? :D

Ik bedoel als het ware dit effect, maar dan met blauw in plaats van rood en uiteraard naar Nederlandse wet en regelgeving. Dit was echter het duidelijkste filmpje.

EDIT: Ander filmpje ivm twijfel wel/niet toegestaan

Back
Bovenaan