Ik zoek een cake

De Chry Crackling is inderdaad echt een geweldige waaier, zeer indrukwekkend. De Viking vind ik persoonlijk de beste keus, daar alles in die cake in zit. Verschillende shapes, mooie en gevarieerde effecten ( goud en kleuren ) en een goede indrukwekkende finale.

Wat is volgens jullie de mooiste waaiercake tot 40 euro? Dus geen dure en mag van alles zijn?

Ligt er een beetje aan wat je wilt. De crackling chry 2.0 is gewoon erg goed, mooi tempo en veel crackling dus chaos. De Criss Cross Crackhead vind ik minstens net zo goed. Kwam erg goed naar voren tijdens de show in Scheveningen. Wings of Darkness van Wolff heb ik laatst op een demo gezien en is ook erg goed. Harde burst, grote boeketten en heldere en unieke kleuren. Sunbeam 3 en 4 ook gezien tijdens een demo. Dit vind ik de mooiste tail waaiers. Voor wat betreft de Viking sluit ik me volledig aan bij MasterBSC. Geweldige cake met diverse shapes en crackling finale.

Vond de Blacklight vorig jaar wel slecht presteren tov vorige jaren. Kan toeval zijn natuurlijk. Ik ga dit jaar (weer) voor de Viking van Wolff. Wel wat aan de korte kant, maar erg mooi!

Nondeju wat een reacties. Bedankt!
Ik heb ze allemaal opgezocht en de Wings of Darkness spreekt mij wel erg aan door de kleuren. De rest is ook mooi, vooral de Zena maar die is alleen voor boven de 40 te vinden en ik probeer streng te blijven voor mezelf...

Ik kan er gelukkig nog even over nadenken.

beste Leden ,

welke cakes hebben echt de pastel kleuren .

Ik heb de volgende al gevonden maar iemand nog goede tips ?

Wings of Darkness
Fading stars

Goedemiddag allemaal, ik ben op zoek naar een cake die gelijk is aan de night howler die rauwe fluitbak. Alleen wil ik deze in NL halen, iemand enig idee of deze ergens te vinden is? Bij voorbaat dank

Back
Bovenaan