Ik zoek een cake

Nee sorry, dit zijn ze niet. Bedankt voor het zoekwerk.

De pot schiet echt spinners die eindigen in een klein crackling boeket of een plofje van rode en groene sterren.
Het is geen tailpot/hummers gewoon puur goude circoblitz achtige spinners die de cake verlaten.

Ik zoek zo een soort cake :http://youtu.be/N9rtHdAEuXU
Deze is illegaal in nederland dus ik zoek een legale. Wat op deze lijkt.
Prijs max €20

Illegaal?? Volgen mij had Hommo Koster uit Coevorden deze gewoon in zijn Jorge collectie destijds.

Ziet er ook niet echt illegaal/pro uit. Zit vast ook wel een CE keurmerk op.. Zoek gewoon eens wat Jorge dealers in NL op. Misschien dat zij hem in de collectie hebben.

Ben voor mijn show op zoek naar cake's met rode of groene effect. Allebei in 1 cake mag ook, liefst geen crackling of goud ofzo erbij.

Zelf al een paar gevonden( toxic van zena, killer instinct van rubro en de Vipbox i van katan) maar nog niet echt wat ik zoek. Liefst gewoon ouderwetse groen en rode peony. Wie o wie??

oei, daar hebben we er niet zoveel van in Nederland...
Zonder gekheid, kijk eens bij hardix, goed betaalbaar en in verschillende aantal schoten.
greetzz

Zou mooi zijn als daar dit jaar een 25 shots versie oid van kwam.
Mis zelf nog een I-shape horse tail cake maar dan wel een goede

Zoek zelf nog een cake met goede spinners iemand een suggestie?Vorig jaar voor de fire emblem gegaan maar die burst is veel te hard waardoor er niet veel over blijft van de stars. :p

Zoek zelf nog een cake met goede spinners iemand een suggestie?Vorig jaar voor de fire emblem gegaan maar die burst is veel te hard waardoor er niet veel over blijft van de stars. :p

De King Cobra van Lesli ?

Ik heb er mn finaleshowtje mee geopend.

Ben voor mijn show op zoek naar cake's met rode of groene effect. Allebei in 1 cake mag ook, liefst geen crackling of goud ofzo erbij.

Zelf al een paar gevonden( toxic van zena, killer instinct van rubro en de Vipbox i van katan) maar nog niet echt wat ik zoek. Liefst gewoon ouderwetse groen en rode peony. Wie o wie??

Iemand nog suggesties?

Iemand nog suggesties?

Mogen er ook meer kleuren in zitten? Blauw, Paars, Geel of nog wat anders? Of mag het enkel rood en/of groen bevatten. Je zou kunnen denken aan Colorfull Peony van Showtime collectie van Cafferata. Ook kan je denken aan Rooitje en Groentje van Marijn. Ik weet dat ik ze vorig jaar nog ergens in een webshop heb gezien, maar twijfel of hier nog aan te komen is. Succes met de zoektocht :wink:

Back
Bovenaan