Ik zoek een cake

Hoog tempo coloring willows / color willows waaier: Kom maar door met suggesties!

- Cafferata - Coloring Willows
- Evolution - Evobomber
- Broekhoff - Supercell?

Ik zoek een cake/box met alleen maar goud effecten. Het liefst niet te duur (max €75 ongeveer). Mogen ook meerdere cakes zijn voor dat budget, maar dus echt met enkel goud. Iemand tips?

Pirate Gold van Weco misschien? Zit overwegend veel goud in (en een klein beetje rood en wit) Kost €64,99 in de voorverkoop.

Hebben jullie nog tips voor een dikke waaier cake?

Mega Willows van Evolution.

Heel allemaal!

Ik ben eigenlijk niet zo heel erg van het knal vuurwerk en koop doorgaans bijna alleen maar sier (op wat Thunderkings na), maar ik wil dit jaar toch eens starten met een knal projectje, gewoon eens wat anders!

Misschien voor sommige een hele simpele vraag, maar wat is nu een goeie knal cake om mee te starten? Dus niet van die knalletjes dat ik net zo goed een goeie siercake af kan steken voor dezelfde burst!:D

Qua budget rond de €20 p.s., maar goedkoper is natuurlijk altijd goed, want dan neem ik er gewoon meerdere!:D

Heel allemaal!

Ik ben eigenlijk niet zo heel erg van het knal vuurwerk en koop doorgaans bijna alleen maar sier (op wat Thunderkings na), maar ik wil dit jaar toch eens starten met een knal projectje, gewoon eens wat anders!

Misschien voor sommige een hele simpele vraag, maar wat is nu een goeie knal cake om mee te starten? Dus niet van die knalletjes dat ik net zo goed een goeie siercake af kan steken voor dezelfde burst!:D

Qua budget rond de €20 p.s., maar goedkoper is natuurlijk altijd goed, want dan neem ik er gewoon meerdere!:D

Als je de Dumbum 16 of Dumbum 64 nog kunt vinden, volgens mij zijn dat momenteel een van de hardere knalcakes in Nederland!

Heel allemaal!

Aftershock Color Insanity zijn wel leuke knalpotjes, vind ik. En niet zo prijzig. :)

Thanks voor de tips heren!
En hoe zijn de Loud!, 36 shot Salute & de Flashover? Die zie ik ook aantrekkelijk geprijsd staan, maar geen idee of dat wat is.

En hoe zijn de Loud!, 36 shot Salute & de Flashover? Die zie ik ook aantrekkelijk geprijsd staan, maar geen idee of dat wat is.

Flashover is een omlabeling van de Silver Salute toch? Goede cake, knalt best. En al een paar jaartjes oud :)

Flashover is omlabeling van Silver Salute. En daarvan zijn de ervaringen wisselend. Ik vind em 'aardig' knallen. Zeker niet herrie-makend hard zeg maar.
Salute 36 is die van Chinared, toch? De "Loud!" zegt mij even niets.

Thanks beiden! Ik ga er even mee aan de slag! De Loud is een all at once cake volgensmij, zag hem bij een winkel in Middenmeer.

Thanks beiden! Ik ga er even mee aan de slag! De Loud is een all at once cake volgensmij, zag hem bij een winkel in Middenmeer.

Die Loud is omlabeling van de Cruel Cannon. Denk wel even twee keer na voordat je bij die winkel besteld, de ervaringen zijn over het algemeen niet al te best.

Back
Bovenaan