'Ik hou van Holland, zonder vuurwerk'

Laat ze mij de voordelen van een lammetje de strot doorsnijden en leeg laten bloeden voor 't slachtfeest maar eens geven. dat vlees smaakt precies hetzelfde als dat het op de conventionele manier geslacht zou zijn.

opgerot met de auteur van dit artikel....

Ach ja, het is weer zo'n hypocriet en egoistisch mens.
Ze geeft zelf al aan met het openbaar vervoer te gaan, maar als ze écht zoveel om het milieu had gegeven als ze pretendeert ging ze op de fiets, of beter nog: lopend. En ze gebruikt echt niet alleen maar producten waarvan ze 100% zeker weet dat ze verantwoord zijn en niet zijn getest op dieren, niet zijn geproduceerd door kinderen, etc. (valt me ook tegen dat het geblaat van haar op internet schijnbaar ok is, ookal is het verspilling/verbuik van stroom, en dus slecht voor het milieu)
Je kan zo ook wel vrijwel exact hetzelfde stuk over honderden andere dingen schrijven en dan zou het nog steeds "kloppen", maar daar zullen wel dingen tussen zitten waar zij zelf plezier aan beleeft.

iedereen zijn mening jammer dat er mensen zoals zij/hij xD een hele domme mening hebben :l

een mening kan niet dom zijn, want een mening is subjectief. Dat het hypocriet is om te gaan jammeren om 'dierenleed', of 'milieuvervuiling' terwijl er in Nederland veel groter dierenleed bestaat, of milieuvervuiling plaats vindt is echter een feit. Dat wordt echter onder het mom van 'religie' of 'het kan niet anders' door de vingers gezien.

Als de auteur echt zo'n milieubewust en verantwoord persoon was geweest, had hij/zij in de blote kont bessen en bramen geplukt, en water uit een sloot gedronken. dat is vooralsnog de enige manier om tegenwoordig te leven zon een 'carbon-footprint' achter te laten.

Waar denkt de auteur dat het plastic waar haar 'proefdiervrije-ik-ga-naar-de-hemel-shampoo' in zit van gemaakt wordt? juist, dat spul waar BP pas een paar miljoen liter van de zee in heeft laten lopen. daar zijn honderdduizenden, zo niet miljoenen dieren die in-en-om de oceaan leven bij omgekomen. Daar hoor ik de auteur niet over.

Nee, meneer of mevrouw is er heilig van overtuigd dat zij weten wat goed, en wat fout is voor dit land en de wereld. vuurwerk kan niet, maar geloof me, ook de auteur pakt zelf ook echt wel eens de auto.

meneer / mevrouw, u mag mn kont kussen!

Achja het volk der mierenwippers,laat ook weer eens van zich horen,:applause: Ze kunnen hoog of laag springen,maar belanden altijd naast de trampoline.

Ken ook zo'n vrouw. Die is zwaar anti vuurwerk. Ze vindt het zwaar geldverspilling. Maar zelf ze is gokverslaafd. Gelukkig is dat wel het geld waard natuurlijk.

Zucht ... word hier zo moe van! Weet niet of de schrijver in de stad woont? Want zet dan even de ergere milieuschadelijke activiteiten op een rijtje. Als er in de stad 10 vrachtwagens, met draaiende motor staan te laden of lossen word er ook niks gezegd.

Ze heeft punten waar ze gelijk mee heeft, maar zoals dat van de brievenbussen ligt niet aan het vuurwerk maar aan de personen zelf. (laten we het maar bij onwetendheid houden)
Maar bij alle dingen zijn er wel nadelen en voordelen te verzinnen. Maar die mensen hebben nog niet door dat er ook gewoon dingen zijn waar je je bij neer moet leggen. En geen energie steken in het verbieden ervan, maar proberen het veiliger te maken (bijv de vuurwerkbril). Tegemoet komen aan illegaal (versoepeling van regels). Maar wel streng optreden tegen vernielers.

Wat een gezeur altijd over milieu vanuit allerlei richtingen.
Mensen roepen vanalles wat slecht is, maar leven er zelf geen seconde anders op.

praatjes vullen geen (ozonlaag) gaatjes:wink:

Je kan niet meer stemmen op haar Hyves, zelfs niet als ik inlog. Zal wel vriend moeten worden van haar..;)

Ik hou van Holland, zolang ze maar van ons vuurwerk afblijven!
Als je vuurwerk gaat afkraken, dan moet je alle auto's en fabrieken ook afkraken.
En trouwens, als vuurwerk het enige milieu onvriendelijke ding zou zijn in Nederland, zou de schade nog mee vallen als je Nederland vergelijkt met het buitenland!

Back
Bovenaan