iedereen zijn mening jammer dat er mensen zoals zij/hij xD een hele domme mening hebben :l
een mening kan niet dom zijn, want een mening is subjectief. Dat het hypocriet is om te gaan jammeren om 'dierenleed', of 'milieuvervuiling' terwijl er in Nederland veel groter dierenleed bestaat, of milieuvervuiling plaats vindt is echter een feit. Dat wordt echter onder het mom van 'religie' of 'het kan niet anders' door de vingers gezien.
Als de auteur echt zo'n milieubewust en verantwoord persoon was geweest, had hij/zij in de blote kont bessen en bramen geplukt, en water uit een sloot gedronken. dat is vooralsnog de enige manier om tegenwoordig te leven zon een 'carbon-footprint' achter te laten.
Waar denkt de auteur dat het plastic waar haar 'proefdiervrije-ik-ga-naar-de-hemel-shampoo' in zit van gemaakt wordt? juist, dat spul waar BP pas een paar miljoen liter van de zee in heeft laten lopen. daar zijn honderdduizenden, zo niet miljoenen dieren die in-en-om de oceaan leven bij omgekomen. Daar hoor ik de auteur niet over.
Nee, meneer of mevrouw is er heilig van overtuigd dat zij weten wat goed, en wat fout is voor dit land en de wereld. vuurwerk kan niet, maar geloof me, ook de auteur pakt zelf ook echt wel eens de auto.
meneer / mevrouw, u mag mn kont kussen!