Ijsfonteinen waar te koop

havenmeester

VWC lid
Ik ben nu 3 Action winkels afgegaan en nergens hadden ze ijsfonteinen. Weet iemand of deze pas later binnenkomen of hangt het van het filiaal af of ze ze hebben?

Op internet vind je ze wel maar gewoonweg te duur!

gr
Havenmeester

Ik ben nu 3 Action winkels afgegaan en nergens hadden ze ijsfonteinen. Weet iemand of deze pas later binnenkomen of hangt het van het filiaal af of ze ze hebben?

Op internet vind je ze wel maar gewoonweg te duur!

gr
Havenmeester

Xenos en Big Bazar heb ik ze laatst zien liggen

Vrijdag 12 november dan maar eens even naar de Action. Eens zien of ze ze dan hebben liggen. Neem ook meteen een aantal ijsfonteinen mee.

Bij de Action ze zijn alweer te krijgen! Is hier altijd vreselijk snel uitverkocht! Dus moet ook maar snel ff wat ophalen!

Ik heb voor mijn zusje haar trouw een letterbord met ijsfonteinen gemaakt.Een letter A een hartje en de letter C. Ik heb het gefilmpd en mochten mensen dit leuk vinden dan zal ik hem posten.

Bij mij op het werk ligt ook nog een schap vol met ijsfonteinen en van die kinderpakketjes, ik werk bij de supermarkt Vomar. Heb niet gekeken hoe duur de ijsfonteinen etc. zijn, maar dat zal vast meevallen.
:bye:

Bij ons verkoopt de Lidl ook ijsfonteinen. Hier zijn ze €0,99 per pakje (zitten 3 fonteinen in een pakje).

Back
Bovenaan