IJmuiden Haven 30 augustus 2008

Show zelf was echt zeer matig, paar kleine toffe stukjes, maar over het algemeen matig.

@ Tunit: als je ons spot, en er naast gaat zitten, mag je best wat zeggen hoor :p
Wel handig dat je dat gepost had van die statue, anders had ik je nooit herkend :wink:

@ruben_3: stond jij toevallig achter ons met een statief?
Wij waren met 4 OF vesten, een paar met normale kleding en 1tje met een camera.

nope ik was het niet. ik stond tussen allemaal bejaarden die te lang onder de rook van corus hebben gewoont.

Ik deel mij mening met jullie. Viel zeer tegen, er had een heel goed budget kunnen zijn maar was het blijkbaar niet. Top lokatie maar niet benut!

Volgens mij schoot Pyro4 uit Amsterdam deze show, want die gebruiken veel van deze effecten met name de laatste Pois. Spider blokken van Broekhoff. Maar wat een slechte finale!

Goed Budget? Corus was al de hoofdsponsor. dus sponsoren ze al veel. Toch altijd leuk voor mensen een vuurwerkshowtje al vond ik het persoonlijk niet zo veel aan vond ik het toch even leuk om te zien..

//off ik weet niet of Corus ook aandeel heeft aan de consumpties enzo. want je moest voor 2 euro al een colatje kopen :S. Dan had het wel een leuk showtje kunne worden :P

Back
Bovenaan