IJmuiden Haven 30 augustus 2008

Ik zie jullie daar wel, ben te herkennen aan uhmm? donnay jas/vest.
Hoop dat Di resta de weg weet want ik weet echt niets :rolleyes:

ik ga toch naar punt 1 ben te herkennen aan een wit shirt met een doodshoofd erop en er staat 100 % HC op en anders een jas met wit paars en zwart erop heb ook een camera tasje bij me en heb ook nog 2 irritante broertjes bij me :P

Laatst bewerkt:
En ik zal die buurjongen van Tunit wel zijn. Dus zie je iemand met een Statue of Liberty tee aan, dan ben je in de buurt van Tunit!

Perfect weer trouwens, hier in de buurt van IJmuiden.

inderdaad was vanmiddag in IJmuiden bij het haven festival heb flink wat foto's gemaakt van de demo van de KNRM en de Marine ik stond op het schip van de kustwacht de Waker op het heli dek en stond vanaf daar foto's te maken van de demo en het weer was inderdaad super

Ehhhhh jammer er komen ook meisjes en ik ben er niet bij.. :p

Had zelf al wat afgesproken voor de zaterdagavond met mn vriendin, we gaan straks over de pier lopen, nou mooi ''heel toevallig'' dat er een show is als wij om kwart voor 11 aankomen daar? :D Ik sta dus niet op punt 1 maar ga wel even kijken.

Ehhhhh jammer er komen ook meisjes en ik ben er niet bij.. :p

Had zelf al wat afgesproken voor de zaterdagavond met mn vriendin, we gaan straks over de pier lopen, nou mooi ''heel toevallig'' dat er een show is als wij om kwart voor 11 aankomen daar? :D Ik sta dus niet op punt 1 maar ga wel even kijken.

het was tog 24:00 of bedoel je als je weer terug bent:P bij dat restaurant

Laatst bewerkt:
Deze show vond ik nou niet echt geweldig, Vond het een beetje eentonig...
Ik kreeg meer het idee dat ik naar een paar mooie Broekhoff potten zat te kijken.

tja wat moet ik erover zeggen... hmm laat ik maar niks zeggen. 1 pakje ellende dus!
De mogelijkheid was er om een goede show neer te zetten. Het is alleen zo jammer dat de nederlandse schutters deze mogelijkheid nooit pakken. Oeeeee mocht ik maar eens mijn ideeen uitwerken voor een evenement als dit. Dan zou ik de mensen wel ECHT laten klappen op de kade.

Show zelf was echt zeer matig, paar kleine toffe stukjes, maar over het algemeen matig.

@ Tunit: als je ons spot, en er naast gaat zitten, mag je best wat zeggen hoor :p
Wel handig dat je dat gepost had van die statue, anders had ik je nooit herkend :wink:

@ruben_3: stond jij toevallig achter ons met een statief?
Wij waren met 4 OF vesten, een paar met normale kleding en 1tje met een camera.

Hmm vond dit nou niet echt een spectaculaire show. Zeer rommelig.
Dubbel effect shells waren wel mooi, had die nog niet eerder gezien.

Het is dat ik dichtbij woon, anders was het zeker een reis voor niks geweest...

@ Tunit: Ik dacht nog ff ***len met Tunit, is ie al weer weg! :frusty:

Ik vond hem ook tegenvallen. Had van Corus toch wel een iets betere uitwerking verwacht. Ik stond op de pier, was vanaf daar ook goed te zien. Zaten naar mijn mening een tweetal leuke stukken tussen en verder ook niet.

Ja, ik vond het ook inderdaad niet echt spectacular maar heb wel weer stukje gefietst :rolleyes:

@ Fire fox. Haha ja oke, heb alleen wat in begin gezegt. Jullie hadden het zo druk over die knallen dat er wat scheurde :p En okee ik ben ook niet echt z'n pratertje tegen onbekende.

@Rufes. hehe ja ik was snel weg, en toen stond de sluis nog open pff. dus toch weer om rijden. Komt nog wel een volgende keer waar we genoeg kunne praten denk.

Ik deel mij mening met jullie. Viel zeer tegen, er had een heel goed budget kunnen zijn maar was het blijkbaar niet. Top lokatie maar niet benut!

Volgens mij schoot Pyro4 uit Amsterdam deze show, want die gebruiken veel van deze effecten met name de laatste Pois. Spider blokken van Broekhoff. Maar wat een slechte finale!

IJmuiden

IJmuiden

Ik deel mij mening met jullie. Viel zeer tegen, er had een heel goed budget kunnen zijn maar was het blijkbaar niet. Top lokatie maar niet benut!

Volgens mij schoot Pyro4 uit Amsterdam deze show, want die gebruiken veel van deze effecten met name de laatste Pois. Spider blokken van Broekhoff. Maar wat een slechte finale!

Pyro 4 heeft deze show niet geschoten. Ik heb hem gebeld en hij was het niet. Wie er wel heeft geschoten weten we niet. Dus altijd uitkijken met namen noemen. Groetjes.

Pyro 4 heeft deze show niet geschoten. Ik heb hem gebeld en hij was het niet. Wie er wel heeft geschoten weten we niet. Dus altijd uitkijken met namen noemen. Groetjes.

Uitkijken? Wat jammer vindt ik dat toch dat bedrijven zich, of personen in kwestie zich aangesproken voelen!

Ik schrijf: "Volgens mij......"

Dus het is een speculatie en die is blijkbaar niet gegrond. Want bedoelde ik zelfs een ander bedrijf die de show schiet tijdens het Waterfestival op het Sloterplas in Amsterdam, kan en kon even niet op de naam komen. En ik weet dat Pyro4 goede shows schiet dus een verbazing bij deze was er dan ook geweest........

Maar zoals jij zegt, zij hebben niet geschoten. En uitkijken? Ik laat me door niemand bedreigen, zeker niet door iemand die net 1 reactie heeft geplaatst! Het gaat je goed....................

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan