Ignition [Uitloop]

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1201
Artikelnaam: Ignition
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 3
Effectomschrijving: Info volgt
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Richtprijs: Van €6,75, voor €4,99

'Leuk stukje vuurwerk met verrassend effect'

1201-Ignition-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
heb net een filmpje gemaakt van deze fontijn,wat een ***** wind zeg maar wat een keiharde crackling en kracht komt hier vanaf en de uitwerking is een mine aan het eind.
ben ook aan het stoeien met intro`s :shocked:

Deze had ik ook gekocht voor in de vooravond, want de crackling sky van Extreme was er niet meer. Deze voor 3.95 meegekregen dus als vervanger. Inderdaad een hele mooie fontein met harde crackling. Wind was inderdaad erg jammer, maar goed volgend jaar beter!

Wauw, wat een krachtpatser! Had ik niet verwacht.
Had op oudjaarsdag nog wat vuurwerk van mijn opa gekregen, hij had maar wat random aangevinkt, waaronder de Ignition en Psycho Mania etc.
Deze als een van de eerste omdat het me een fontein leek, had hem in mijn achtertuin afgestoken, dacht van gewoon mooie fontein, we schrokken toch wel erg! De hond stond ook buiten en toen maar even vastgehouden want dat vond hij niet fijn, de crackling was overweldigend en hij ging erg hoog. Halverwege kwam een mine maar die heb ik helaas gemist zowel in t echt als op video.
Video komt zo!
Edit, De video:

Hey, goeie crackling fontein voor Nederlandse markt! Was me nog niet opgevallen. Twee of drie op een rij maakt een leuk intermezzo in een showtje.

grappig hoe zo'n fontein ineens in de aandacht komt. Ik heb hem zelf geloof ik twee keer besteld. voordat ik het hier gelezen had. Ik ben benieuwd. Maar voor die prijs kan het niet tegenvallen.
greetzz

Back
Bovenaan